stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 177243
  • 27 مهر 1399 - 11:40
2
بدلیل عدم پرداخت مطالبات صورت گرفت:

کارکنان هتل لاله بیستون اعتصاب کردند

کارکنان هتل لاله بیستون اعتصاب کردند
کرمانشاه/قلم: پرسنل هتل لاله بیستون، بدلیل عدم دریافت مطالبات خود، دست به اعتصاب زدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه و به نقل از روزنامه باختر، کلیه کارکنان و پرسنل هتل لاله بیستون در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود از صبح امروز (شنبه ۲۷ مهر ماه) دست به اعتصاب زده اند.

هتل لاله بیستون که زیر مجموعه شرکت توسعه گردشگری کشور است دارای یازده نفر نیروی خدماتی و پرسنل اداری بوده که بیش از ۹ ماه حقوقی دریافت نکرده اند.

بر اساس این گزارش، پرسنل این هتل علاوه بر عدم دریافت حقوق در ۹ ماه اخیر، بیش از ۱۴ ماه است که حق بیمه شان پرداخت نشده است.

این درحالی است که هتل لاله بیستون باوجود شرایط کرونایی جامعه، هیچ مشکلی در جذب مسافر نداشته و بر اساس اطلاعات موثق خبرنگار روزنامه باختر، از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان فروش خدمات داشته است.

گفتنی است، هتل کاروانسرایی پنج ستاره لاله بیستون در کرمانشاه و بر سر راه قدیمی کرمانشاه به همدان، در دامنه کوه بیستون، مقابل اثر تاریخی فرهاد تراش در دل هشتمین اثر جهانی ایران زمین «بیستون» به فرم چهار ایوانی سنتی در ناحیه ای کوهستانی قرار گرفته است، این هتل دارای ۲۰ فضای اقامتی استاندارد با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ میهمان با طراحی سنتی و معماری اصیل ایرانی عصر صفوی با چشم انداز دیدنی از کوه بیستون می باشد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.