stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 177246
  • 27 مهر 1399 - 12:00
0
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مراسم صبحگاه بمناسبت آغاز هفته ناجا مطرح کرد:

کرمانشاه جزو امن ترین استان های کشور است/ کاهش ۵۴ درصدی شرارت و ٩ درصدی سرقت های مهم و خشن در کرمانشاه/ ۵۵٠ نفر از ارازل و اوباش شناسنامه دار بازداشت شده اند

کرمانشاه جزو امن ترین استان های کشور است/ کاهش ۵۴ درصدی شرارت و ٩ درصدی سرقت های مهم و خشن در کرمانشاه/ ۵۵٠ نفر از ارازل و اوباش شناسنامه دار بازداشت شده اند
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان، کرمانشاه را جزو امن ترین استان های کشور معرفی کرد و گفت: آمارهای مختلف نشان می دهد در بسیاری از بخش ها وضعیت بهترین نسبت به میانگین کشوری داریم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان که به مناسبت آغاز هفته ناجا و با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری و دادستان کرمانشاه، فرماندهان نیروهای مسلح و جمعی دیگر از مسؤولان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: پلیس هیچ هدفی جز ایجاد امنیت پایدار در جامعه و برخورد قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

وی با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت و اراذل و اوباش جزو مهمترین برنامه های پلیس در راستای امنیت بخشی در جامعه است، افزود: در ۶ ماه سپری شده از سال و با تلاش های شبانه روزی همکارانم شاهد کاهش ۵۴ درصدی شرارت، ۹ درصدی سرقت های مهم و خشن نسبت به سال قبل و همچنین ۵ هزار مورد دستگیری سارقان و حدود ۵۵۰ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار بوده ایم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز سربازان ولایت در نیروی انتظامی با روحیه ولایی و اعتقاد راسخ مقابل هرگونه ناامنی ایستاده و اجازه نمی دهند عده ای برای خودنمایی و یا هر علت دیگری فضای شهر و جامعه را متشنج کرده و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در آمارهای اعلام شده از سوی ناجا نیز کرمانشاه در بسیاری ناهنجاری های اجتماعی جزو استان های آخر کشور است و همین باعث شده تا امنیت استان از میانگین کشوری وضعیت مطلوب‌تری داشته باشد.

وی در عین حال از همکاری خوب نیروهای مسلح، دستگاه قضائی و عموم مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: بدون شک گسترش این تعامل باعث ایجاد امنیت بیشتر در فضای جامعه و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر از زحمات همه کارکنان انتظامی استان، بیان کرد: پلیس خود را خدمتگذار مردم و خانواده های معظم شهدا دانسته و کارکنان این خانواده بزرگ نیز همگی پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند و برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.