stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 177251
  • 27 مهر 1399 - 12:01
0

تشکیل کارگروه توسعه و رفع اشکالات شبکه شاد

تشکیل کارگروه توسعه و رفع اشکالات شبکه شاد

 وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کارگروه مشترکی با وزارت ارتباطات جهت بررسی و تصمیم گیری درباره مسائلی چون توسعه شبکه شاد و رفع اشکالات آن خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

محسن حاجی میرزایی در حاشیه «نهمین گفت وگوی هفته» که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد با بیان اینکه این نشست هر دوهفته یکبار با حضور یکی از اعضای کابینه و با هدف بررسی مسائل مشترک وزارت آموزش و پرورش و دستگاه مربوط برگزار می شود گفت: در این نشست درباره توسعه شبکه شاد و رفع مسائل و مشکلاتی که در مسیر توسعه شاد وجود دارد، هوشمندسازی مدارس و یکپارچه سازی سامانه های آموزش و پرورش گفت وگو شد.

وی افزود: مدیران کل استان ها به نمایندگی از سایر استان ها نکاتی را به استحضار وزیر ارتباطات رساندند و ایشان هم زمینه های کار را مورد بحث قرار داد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حاصل این نشست تشکیل یک کارگروه مشترک بود گفت: این کارگروه مسائل را به طور دقیق بررسی و تصمیم گیری خواهد کرد.

حاجی میرزایی افزود: امروز بستر آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا به یک بستر واقعی و جدی تبدیل شده است و لازم است برای توسعه این بستر رفع اشکالات و موانع و ایمن سازی استفاده دانش آموزان از این فضا و بستر، تدبیری اندیشیده شود.

ادامه دارد

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.