stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 177952
  • 28 مهر 1399 - 17:47
4
فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد:

کارخانه تولید کارتن و کاغذ اسدآباد درحال ساخت

کارخانه تولید کارتن و کاغذ اسدآباد درحال ساخت
قلم/ همدان- فرماندار شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کارتن و کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، مجید درویشی با اعلام این خبر افزود: این طرح بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی اسدآباد عملیات اجرایی ساخت و احداث خود را آغاز کرده و با دارا بودن ۶ خط تولید کارتن در حال حاضر در مرحله فاز اول ساختمان دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه فاز دوم طرح شامل ۴ خط تولید کاغذ از آهک ۲۴ میلیون یورو هزینه ارزی معادل ۱۰۰میلیارد تومان هزینه ریالی در بر خواهد داشت افزود:۶ خط کارتن سازی کارخانه ۱۶.۵ میلیون یورو هزینه ارزی معادل ۷۰ میلیارد تومان هزینه ریالی در بر دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به در دست اجرا بودن عملیات اجرایی طرح فوق توسط سرمایه گذار بخش خصوصی خاطرنشان کرد: احداث این کارخانه با ظرفیت ۲۰هزار تن در شهرستان برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰۰نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال در پی خواهد داشت.

درویشی در پایان صحبت های خود با اشاره به معادن غنی اسدآباد تصریح کرد: راه اندازی کارخانه کاغذ سنگی در کنار دیگر کارخانه های کنستانتره و گندله از نقش مؤثری در افزایش ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی و ارزآوری معادن برای شهرستان برخوردار خواهد بود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.