stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 178271
  • 29 مهر 1399 - 12:02
1
پیام فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه بمناسبت هفته ناجا:

برقراری و حفظ آرامش و امنیت اصلی ترین مأموریت نیروی انتظامی است/ هفته نیروی انتظامی فرصتی ست برای تجلیل از جان برکفان ناجا

برقراری و حفظ آرامش و امنیت اصلی ترین مأموریت نیروی انتظامی است/ هفته نیروی انتظامی فرصتی ست برای تجلیل از جان برکفان ناجا
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمامی مرزداران و خانواده های آنان تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار “یحیی الهی” فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه هفته ناجا را به همه دلاوران عرصه امنیت و خانواده های آنها تبریک و تهنیت عرض نمود و عزت همگان را تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال خواستار شد.

در این پیام آمده است:

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت است.

برقراری و حفظ آرامش و امنیت که اصلی ترین مأموریت نیروی انتظامی می باشد مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مرزداران خدومی است که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت از فرماندهی معظم کل قوا با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمانی در عرصه خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی در حال نقش آفرینی هستند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.