stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 178334
  • 29 مهر 1399 - 12:59
0
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

حمایت از تولید نه‌ تنها یک تکلیف قانونی، بلکه یک تکلیف شرعی و ملی است/ سپاه از هیچ تلاشی در جهت رفع موانع تولید دریغ نخواهد کرد/ اولویت اصلی سازمان بسیج مهندس صنعت، احیای مراکز صنعتی است

حمایت از تولید نه‌ تنها یک تکلیف قانونی، بلکه یک تکلیف شرعی و ملی است/ سپاه از هیچ تلاشی در جهت رفع موانع تولید دریغ نخواهد کرد/ اولویت اصلی سازمان بسیج مهندس صنعت، احیای مراکز صنعتی است
کرمانشاه/قلم: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین صنعت باید احیای واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال را مورد توجه قرار دهد گفت: حمایت از تولید نه ‌تنها یک تکلیف قانونی، بلکه یک تکلیف شرعی، ملی و مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله) نیز است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دومین جلسه قرارگاه صنعت، معدن و انرژی استان با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تشکیل شد.

در این قرارگاه که در راستای تحقق شعار سال جهش تولید تشکیل گردیده است‌، مشکلات و معضلات صنعتی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار می گیرد.

در ابتدای جلسه مهندس امیری دبیر قرارگاه با شرح اهداف سازمان بسیج مهندسین صنعت، به توضیح راهبردهای جدید سازمان پرداختند.

امیری با بیان عملکرد ۶ ماهه سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه در طرح صنعت یار جهت کمک به احیای صنایع راکد و نیمه فعال اظهار داشت: ۳۵۲ واحد صنعتی در استان هدف‌گذاری شده بود که همگی مورد پایش و عارضه یابی به‌ صورت سطحی و عمیق قرار گرفته‌ است.

در ادامه سردار ریحانی با تقدیر از عملکرد موفق این سازمان گفت: اولویت اصلی سازمان بسیج مهندسین صنعت، احیای مراکز صنعتی است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) تصریح کرد: با حضور مؤثر بسیج مهندسین صنعت و بسیج کارگری در ستاد تسهیل استان باید با کمک اساتید و نخبگان بسیجی مشاوره‌های دقیق احیای صنعت جهت تصمیم گیری درست در اختیار ستاد تسهیل استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین صنعت باید احیای واحد صنعتی و ایجاد اشتغال را مورد توجه قرار دهد تاکید کرد: «حمایت از تولید» نه ‌تنها یک تکلیف قانونی، بلکه یک تکلیف شرعی، ملی و مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است.

سردار ریحانی در پایان بیان کرد: سپاه از هیچ تلاشی و پیگیری در جهت رفع موانع تولید دریغ نخواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.