stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 181946
  • 07 آبان 1399 - 9:57
4
نماینده ی مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی:

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم،قدردانی از کادر درمان

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم،قدردانی از کادر درمان
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری تجمعات توسط مردم علاوه بر حفظ سلامت جامعه نوعی قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان است.
قلم | qalamna.ir :

امروز در شرایط سخت بیماری کرونا هستیم و کادر بهداشت و درمان کشور تمام توان خود را برای رسیدگی به بیماران کرونایی به کار گرفته اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیشترین تلفات مربوط به روزهای اخیر است، اظهارداشت: کادر درمان خسته شده اند و مردم باید در این روزها بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم نباید زحمات کادر درمان به خصوص پرستاران را با رعایت نکردن فاصله اجتماعی و نزدن ماسک هدر دهند.

گودرزی با اشاره به اینکه همه آحاد باید در قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند، اضافه کرد: مردم با زدن ماسک و خودداری از تجمعات و رعایت فاصله های اجتماعی می توانند به کادر درمان کمک کنند.

وی ادامه داد: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از مردم ویروس کرونا را سرکش تر کرده و تعداد جانباختگان هر روز بیشتر می شود.
وی اظهار داشت: زدن یک ماسک هیچ زحمتی ندارد، اگر به بیمارستان ها مراجعه کنیم به عمق خطر ویروس کرونا پی می بریم، اگر تعداد بستری ها در بیمارستان ها زیاد شود و امکانات بهداشتی و درمانی جوابگو نباشد باید شاهد مرگ و میر عزیزانمان باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند و از حضور در تجمعات غیر ضروری خودداری کنند به زودی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا خواهیم بود.

خبرنگار تا روز سه شنبه تعداد ۵۳ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) بستری شده اند و از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۱۷۱ نفر در شهرستان بروجرد جان خود را از دست داده اند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.