stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 183636
  • 10 آبان 1399 - 17:39
1
استاندار استان مرکزی:

تقویت وحدت بین مردم و مسئولان راهی برای کنترل فشار تحریمها

تقویت وحدت بین مردم و مسئولان راهی برای کنترل فشار تحریمها
قلم_مرکزی_استاندار مرکزی گفت: تقویت وحدت بین مردم و مسئولان راهی برای کنترل فشار تحریمها است.
قلم | qalamna.ir :

سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی امروز در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک بیان کرد: فشارهای اقتصادی ناشی از اعمال تحریم‌های دشمنان به حداکثر ممکن رسیده و هیچ راهی برای کنترل این شرایط، به غیر از تقویت وحدت بین مردم و مسئولان وجود ندارد.  
وی نتیجه انتخابات آمریکا بر مسائل داخلی ایران را بی‌تاثیر دانست و گفت: تحریم‌های اقتصادی آمریکا بر علیه ایران اسلامی در سیاست خارجی این کشور نهادینه شده است.
آقازاده در خصوص مصوبه معیشتی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این مصوبه بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال برای دولت هزینه دارد در صورتی دولت در بودجه سال جاری در ۶ ماه نخست امسال حدود صدهزار میلبارد تومان کسری دارد.  
استاندار مرکزی اظهار داشت: دولت برای تامین بودجه این مصوبه هیچ راهی جز استقراض از بانک مرکزی ندارد که این  امر نیز تورم را در کشور به شدت افزایش می‌دهد.  
آقازاده بیان کرد: ایجاد توقع در بین لایه‌های مختلف جامعه و امکان نداشتن اجرای مصوبات مجلس از سوی دولت، دامن زدن به مشکلات اجتماعی محسوب می شود و باید به این مهم توجه ویژه داشت.  
وی تاکید کرد:  ائمه جمعه به عنوان نمایندگان رهبر معظم انقلاب در مناطق مختلف کشور محسوب می‌شوند و به همین دلیل مظهر ثبات،  صیانت از نظام اسلامی و  محور اتحاد و همدلی ملت محسوب می‌شوند، بنابراین باید در شرایط موجود نسبت به آرام‌سازی جو حاکم بر جامعه تلاش کنند.  

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.