stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 184186
  • 11 آبان 1399 - 16:13
1
در دیدار فرمانده مرزبانی با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بمناسبت هفته وحدت مطرح شد:

پیروزی انقلاب در سایه وحدت صورت گرفت/ اگر وحدت نباشد در هیچ عرصه ای به ثبات نخواهیم رسید/ رمز موفقیت مسلمانان در اتحاد است

پیروزی انقلاب در سایه وحدت صورت گرفت/ اگر وحدت نباشد در هیچ عرصه ای به ثبات نخواهیم رسید/ رمز موفقیت مسلمانان در اتحاد است
کرمانشاه/قلم: بمناسبت هفته وحدت، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با امام جمعه اهل تسنن استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت اسلامی، سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حاج ماموستا عبدالرحمان مرادی امام جمعه اهل تسنن استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در حاشیه این نشست، سردار یحیی الهی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت ملت، اقشار و طوایف آن به تحقق پیوست، که موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم کرد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خویش را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته اند، تأکید بر مسائل اختلافی و تفرقه میان صفوف مسلمانان منطقی نیست.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر وحدت نباشد در هیچ یک از عرصه های فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی از ثبات و قوامی برخوردار نخواهیم بود و آسایش و آرامش اجتماعی محقق نخواهد شد.

در ادامه حاج ماموستا عبدالرحمان مرادی امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه نیز ضمن عرض خوش آمدگویی به فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، از سعی و تلاش مرزداران در راستای برقراری نظم، امنیت پایدار و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق تشکر و قدردانی کرد.

وی رمز موفقیت مسلمانان را در اتحاد و همبستگی دانسته و گفت: اگر ما توطئه دشمنان را با هوشیاری و بصیرت شناسایی کنیم نه تنها حیله و نیرنگ آنها را خنثی می کنیم بلکه ضربه مهلکی نیز به پیکرشان وارد خواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان این دیدار با اعطای هدیه ای توسط فرمانده مرزبانی استان، از امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه تجلیل و قدردانی شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.