stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 18436
  • 15 آذر 1394 - 11:35
8

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه: تا زمانی‌که استعفایم تعیین تکلیف نشود، با جدیت کارم را ادامه می‌دهم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تازمانی که استعفایم تعیین تکلیف نشود، با جدیت تمام کارم را در اداره کل میراث کرمانشاه ادامه می‌دهم.

قلم | qalamna.ir :

مهندس علی فعله‌گری درباره استعفای خود اظهارکرد: باتوجه به برخی مسائل شخصی و همچنین باتوجه به تغییر مدیریت ارشد استان، از سمت خود در اداره کل میراث فرهنگی استان استعفا دادم که دست مدیران ارشد استان باز باشد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ پاسخی از سوی مسئولین سازمان میراث فرهنگی کشور به نامه استعفایم داده نشده و تا زمانی که این استعفا تعیین تکلیف نشود، بنده با تمام توان و قوت به کار خود در اداره کل میراث کرمانشاه ادامه خواهم داد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از چهارشنبه دو هفته پیش که استعفای خود را رسما تقدیم معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور کردم، تاکنون در اداره کل میراث کرمانشاه به کار خود ادامه داده و اجازه نداده ام ذره ای از امورات این اداره کل معطل بماند.

 

وی تاکید کرد: من و کلیه کارکنان این اداره کل با قدرت، تدبیر و درایت مشغول کار هستیم و کار ارباب رجوع را انجام می دهیم.

 

فعله‌گری در ادامه با اشاره به بارش برف و باران در کرمانشاه و استفاده از پتانسیل‌های گردشگری زمستانی در استان گفت: استان کرمانشاه به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی که دارد پتانسیل بسیار ویژه ای برای توسعه ورزشهای زمستانی دارد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهارکرد: ارتفاعات برفگیر کرمانشاه جاذبه کم نظیری برای راه اندازی تورهای ویژه گردشگری زمستانی در این استان به شمار می آید.

 

فعله‌گری در پایان تاکید کرد: در هر صورت همگام با برنامه های مدیریت ارشد استان، کارهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان را با جدیت تمام پیش می بریم./ ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.