stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 184805
  • 12 آبان 1399 - 16:33
2
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

ندای الله اکبر و نورافشانی آسمان کرمانشاه بمناسبت ١٣ آبان/ راهپیمایی ١٣ آبان برگزار نمی‌شود

ندای الله اکبر و نورافشانی آسمان کرمانشاه بمناسبت ١٣ آبان/ راهپیمایی ١٣ آبان برگزار نمی‌شود
کرمانشاه/قلم: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر مهربانی و رحمت حضرت محمدبن عبدالله (ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع) و یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آمده است:

به همین مناسبت رأس ساعت ۲۰ (هشت شب) دوشنبه دوازدهم آبان، بانک تکبیر الله‌اکبر، لبیک یا محمدا و مرگ بر آمریکا و مرگ بر فرانسه از فراز پشت بام‌ها و مأذنه‌های مساجد استان طنین‌انداز خواهد شد.

همزمان با ندای تکبیر امت حزب الله، نقاط مختلف شهر کرمانشاه نیز به میمنت این روز عزیز، نوربان و نورافشانی خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از عموم هم استانی‌های عزیز دعوت کرد: با سردادن ندای ملکوتی الله‌اکبر، لبیک یا محمدا و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از گستاخی بی‌شرمانه سردمداران کفر و نفاق نسبت به مقدس ترین مقدسات مسلمانان جهان به نمایش بگذارند.

از برنامه‌های شاخص میلاد پیامبر اعظم اسلام (ص) و یوم الله ۱۳ آبان سخنرانی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای است که رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه شنبه از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

به مناسبت هفته وحدت و یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برنامه‌های متنوعی از قبیل: تولید و انتشار محتوا و کلیپ‌های کوتاه در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های تبیینی در فضای مجازی، فضاسازی و تبلیغات شهری با دیوارنویسی و نصب بنر با محتوا و پیام مناسب، تولید و پخش برنامه‌های تحلیلی و تبیین حوادث ۱۳ آبان، مصاحبه با شخصیت‌ها و صاحب‌نظران استان با موضوع وحدت جوامع اسلامی و استکبار ستیزی، مصاحبه و نظرخواهی از مردم در مورد جنایات و نقشه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام و علت آشفتگی، اسلام هراسی و توهین های سردمداران کفرو نقاق به پیامبر بزرگ اسلام (ص) و وحشت آنان از گسترش اسلام‌گرایی در اروپا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی سیاسی در فضای مجازی، بزرگداشت شهدا در فضای مجازی و … تهیه و پخش خواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: بدلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر آن، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نمی‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.