stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
  • کد خبر : 18516
  • 15 آذر 1394 - 13:14
5

پتانسیل کرمانشاه برای توسعه گردشگری زمستانی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ارتفاعات برفگیر کرمانشاه جاذبه کم نظیری برای راه‌اندازی تورهای ویژه گردشگری زمستانی در استان به شمار می‌آید.

قلم | qalamna.ir :

علی فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به بارش برف و باران در کرمانشاه و استفاده از پتانسیل‌های گردشگری زمستانی در استان گفت: استان کرمانشاه به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی که دارد پتانسیل بسیار ویژه‌ای برای توسعه ورزشهای زمستانی دارد.1447952343431_BORNA GHASEMI-21.jpg

وی درباره استعفای خود اظهار کرد: باتوجه به برخی مسائل شخصی و همچنین باتوجه به تغییر مدیریت ارشد استان، از سمت خود در اداره کل میراث فرهنگی استان استعفا دادم که دست مدیران ارشد استان باز باشد. هنوز هیچ پاسخی از سوی مسئولین سازمان میراث فرهنگی کشور به نامه استعفایم داده نشده و تا زمانی که این استعفا تعیین تکلیف نشود، بنده با تمام توان و قوت به کار خود در اداره کل میراث کرمانشاه ادامه خواهم داد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ادامه داد: از چهارشنبه دو هفته پیش که استعفای خود را رسما تقدیم معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور کردم.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.