stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 187023
  • 17 آبان 1399 - 19:46
2
استاندار همدان خبر داد:

محدودیت کلیه کسبه و اصناف تا ساعت ۱۸ به مدت یک ماه در همدان

محدودیت کلیه کسبه و اصناف تا ساعت ۱۸ به مدت یک ماه در همدان
قلم/ همدان- استاندار همدان گفت: کلیه کسبه و اصناف در ۱۰ شهرستان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند و بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی از کسی که قانون را رعایت نکند به مراجع قضایی معرفی می شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، بیان کرد: کلیه کسبه و اصناف در ۱۰ شهرستان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند و بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی از کسی که قانون را رعایت نکند به مراجع قضایی معرفی می شود (به استثناء اصنافی که در تامین مایحتاج مردم فعالیت دارند).

وی با تصریح بر این موضوع خاطرنشان کرد: سازمان صمت و اصناف موظف هستند که این طرح را به صورت کامل اجرا کنند و هیچ کوتاهی در عدم اجرای مصوبات پذیرفتنی نیست.

استاندار همدان ادامه داد: دورهمی های خانوادگی یکی از علت های اصلی ابتلا به کروناست که نیاز است مردم در این زمینه رعایت اصول بهداشتی را داشته باشند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه در همه شهرهای استان محدودیت های ترافیکی و رفت و آمد در مکان های با ازدحام جمعیت اجرا شود، افزود: در شهر همدان در منطقه گنج نامه، بلوار و پارک ها محدودیت هایی ایجاد شود.
استاندار همدان در پایان تصریح کرد: کسانی که باعث برگزاری تجمعات هستند به مراجع قضایی معرفی می شوند و برگزاری هر گونه مراسم عروسی، عزا و همایش ها و مسابقات ورزشی ممنوع است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.