stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 187208
  • 18 آبان 1399 - 10:27
2
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

لزوم تسریع در بهره برداری از فاز دو و سه نمایشگاه اصفهان

قلم/اصفهان_ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به بهره برداری از فاز اول نمایشگاه بین المللی اصفهان اشاره و اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه امری ضروری برای شهر اصفهان بود و امیدواریم فاز دو و سه این پروژه نیز هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

نصر اصفهانی به بهره برداری از فاز اول نمایشگاه بین المللی اصفهان اشاره و اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه امری ضروری برای شهر اصفهان بود و امیدواریم فاز دو و سه این پروژه نیز هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در برخی از سازمان‌های شهرداری شاهد تعدیل نیرو هستیم، ابراز داشت: این امر در حالی است که سیاستگذاری و برنامه‌ریزی‌ها بر ممنوعیت تعدیل نیرو بوده است و همه باید این امر را مورد توجه قرار دهند چرا که اعتبار برای حقوق این افراد در نظر گرفته شده و بیکاری این افراد در شرایط اقتصادی فعلی خطای بزرگی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در بودجه سال جاری توجه به وضعیت رانندگان استیجاری شهرداری در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: افزایش حقوق و مزایا و امور رفاهی همه کارکنان شهرداری و از جمله رانندگان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه معاون شهرسازی شهرداری اصفهان باید در خصوص نحوه صدور پروانه در کوی ولی عصر به شورای شهر توضیح دهد، اضافه کرد: در این زمینه برخی اخبار حاکی از تغییر کاربری این زمین‌هاست و این در حالی است که هر نوع تغییر کاربری باید با نظر کمیسیون ماده پنج انجام شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.