stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 187533
  • 18 آبان 1399 - 18:10
2
معاون شهردار کرمانشاه:

اصلاح، لایروبی و پاکسازی جوی های آب سطحی کرمانشاه در حال انجام است

اصلاح، لایروبی و پاکسازی جوی های آب سطحی کرمانشاه در حال انجام است
کرمانشاه/قلم: معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: اصلاح، لایروبی و پاکسازی جوی های آب سطحی کرمانشاه درحال انجام است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس خسرو عیسائیان امروز ( ۱۸ آبان ماه) از اصلاح مسیر و لایروبی جوی ها و کانال های دفع آب سطحی در ۱۳ نقطه از شهر کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی های سازمان هواشناسی و آغاز بارندگی در کرمانشاه، شهرداری کرمانشاه با برنامه ریزی از قبل تعیین شده در معاونت خدمات شهری توانسته با بسیج نیروها در سطح شهر، مسیر هایی را که در سنوات گذشته دچار آبگرفتگی می شد اصلاح نماید.

معاون شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به قدمت ساخت خیابان های کرمانشاه از سنوات گذشته، و مشکلات زیر ساختی، خیابان هان شهر با گذشت زمان دچار مشکل شده اند و این امر دلیل آب گرفتگی و تجمع روان آب های جاری در برخی نقاط شهر می شود.

عیسائیان ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبار تخصیص یافته برای اجرای پروژه دفع آب های سطحی کرمانشاه و اجرای کانال و لوله گذاری بستگی به درآمد شهرداری کرمانشاه دارد، هر سال سعی بر این بوده که مناطقی اصلاح شود که بیشترین مشکل را دارد.

وی تاکید کرد: امسال نیز ۱۳ نقطه از شهر کرمانشاه از جمله شهرک نوکان، پردیس، میدان آزادگان، شهرک ظفر، زیر پل روگذر در محدوده چغامیرزا و…. اصلاح و لوله گذاری شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: بهسازی مسیر دفع آب های سطح ارتباط مستقیم با میزان اعتبار اختصاصی برای احداث کانال دفع آب های سطحی دارد.

خسرو عیسائیان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت بروز و مشاهده هرگونه آب گرفتگی و نفوذ آب به منازل مسکونی در سطح شهر کرمانشاه، برای دریافت کمک و خدمت رسانی نیروهای خدوم شهرداری با شماره تلفن ۱۳۷ و ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس حاصل نمایند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.