stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 189121
  • 21 آبان 1399 - 13:04
0
با پیگیری شرکت گاز هرمزگان صورت گرفت:

اهدای ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان های هرمزگان

اهدای ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان های هرمزگان
هرمزگان/قلم -مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان افزود: در راستای کمک به تسریع در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا، عارضه های تنفسی و افزایش بهبود یافتگان همچنین کمک به ارتقای سطح تجهیزات درمانی با پیگیری های شرکت گاز هرمزگان و به دستور مقام عالی وزارت نفت ، ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی به کادر درمان هرمزگان اهدا شد.
قلم | qalamna.ir :

فواد حمزوی بیان کرد: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و به منظور هم افزایی بین وزارت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تفاهم نامه ای در خصوص مبارزه با بیماری کرونا منعقد شده است.

 وی افزود: در جهت کمک به تسریع در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا، عارضه های تنفسی و افزایش بهبود یافتگان همچنین کمک به ارتقای سطح تجهیزات درمانی با پیگیری های شرکت گاز هرمزگان  با بابک دارابی، مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیزو  به دستور مقام عالی این وزارتخانه،  ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی به کادر درمان هرمزگان اهدا شد.

حمزوی ارزش ریالی این ونتیلاتورها  معادل ۲۰ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: این ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی در شهرستان های بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، بستک، میناب ، رودان، جاسک و سیریک توزیع شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.