stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 189404
  • 21 آبان 1399 - 20:19
1

تهران تعطیل می‌شود

تهران تعطیل می‌شود

استاندار تهران گفت: ستاد مقابله با کرونای استان تهران پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران را مطرح کرد و من به عنوان رئیس ستاد موافق این پیشنهاد هستم.

قلم | qalamna.ir :

، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه پنل کووید – ۱۹ سیزدهمین همایش علوم بهداشتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا موافق تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران هستید، اظهار کرد: همان‌طوری که وزیر کشور و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کردند، این موضوع به عنوان یک پیشنهاد است و باید در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و بررسی و پس از تصویب ابلاغ شود.

وی افزود: این موضوع هنوز در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی نشده است. خستگی کادر درمان و حجم بالای بستری در بیمارستان ما را ملزم می‌کند تا شرایطی را فراهم کنیم که بار مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار تهران ادامه داد: اقدامی که با همکاری وزارت بهداشت و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شده، شرایطی را فراهم می‌کند تا حالت تهاجمی به چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشیم.

بندپی تصریح کرد: از همه اقداماتی که می‌تواند کمک کند تا بار بیماری و مراجعات بیمارستانی کمتر شود، استقبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران در حال درمان هستند، پیشنهاد تعطیلی تهران مطرح شد تا بتوانیم بار مراجعات به بیمارستان‌ها کم کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: گلوگاه‌های اصلی چرخه کرونا در استان تهران از جمله مترو و حمل و نقل عمومی در صورت اجرای تعطیلی ۲ هفته‌ای باید از سوی آن‌ها ارزیابی شوند که چقدر بار بیماری کاهش پیدا می‌کند.

منبع: صداوسیما

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.