stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 190943
  • 25 آبان 1399 - 11:22
1

ادامه ساخت «کارنامه» در اصفهان

ادامه ساخت «کارنامه» در اصفهان

کارگردان تله فیلم کارنامه گفت: فیلم سازی در اصفهان مورد علاقه من است، چرا که می‌توانم فرهنگ، آداب و رسوم مردم اصفهان، لهجه شیرین اصفهانی و آثار تاریخی اصفهان را معرفی کنم.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، مدتی است ساخت و تولید فیلم «کارنامه» به کارگردانی محسن مختاری در اصفهان دنبال می‌شود. این فیلم محصول شبکه استانی اصفهان و شهرداری اصفهان است. این تله فیلم کارنامه به مدت ٩٠ دقیقه با موضوع کودک به تهیه کنندگی بیژن قدوسی و محسن مختاری، کارگردانی محسن مختاری و نویسندگی رضوان مظاهری در حال فیلم برداری است.

محسن مختاری در خصوص ساخت فیلم کارنامه به خبرنگار گفت: فیلم سازی کار بسیار دشواری است و اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا نیز این سختی چند برابر شده، چراکه باید پروتکل‌های بهداشتی را در حین فیلم برداری رعایت شود. به علت شیوع ویروس کرونا پلان‌ها را کوتاه فیلم‌برداری می‌کنیم که باعث طولانی‌تر شدن زمان ساخت می‌شود. با این حال تلاش شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فیلم‌برداری را انجام دهیم. هرروز بر سر صحنه فیلم برداری تب بازیگران چک و با استفاده از الکل و ماسک از شیوع کرونا پیشگیری می‌کنیم.

وی افزود: علت فیلم‌برداری در اصفهان علاقه من به این شهر است، چرا که می‌توانم فرهنگ، آداب و رسوم مردم اصفهان، لهجه شیرین اصفهانی و آثار تاریخی اصفهان را معرفی کنم. همچنین در این فیلم به معرفی ابر پروژه‌های شهرداری اصفهان نیز پرداختم.

مختاری خاطرنشان کرد: بازیگران فیلم “کارنامه” شامل مهران رجبی، آیناز دوستی، حسین غیابی، الهام باقری، مرتضی میرزایان، فرهاد اقبال، پریناز عباییان، رها زارعی، پریا بیگی، سارینا یزدانی مهراد مرادی، مهرداد محمدی است.

در خلاصه این فیلم آمده است: “یاسمین دختری باهوش و بسیار بازیگوش هست که مشغول تحصیل در مقطع ابتدایی هست که بنا به بازیگوشی دائمی‌اش کمی از درس خواندن دور شده که این موضوع موجب ناراحتی خانواده و مدرسه شده، پدر بزرگ یاسمن همراه با یاسمین زندگی می‌کند که دچار عارضه قلبی است او رابطه عاطفی بسیار خوبی با یاسمن دارد روزی یاسمن از بین صحبت‌های خانواده‌اش به صورت اتفاقی متوجه می‌شود که استرس برای پدربزرگش بسیار بد است و خبرهای خوشحال کننده بیشتر به بهبودی او کمک می‌کند پس تصمیم می‌گیرد با خوب درس خواندن و کسب معدل عالی باعث خوشحالی پدر بزرگش شود ولی…”

گفتنی است عوامل این فیلم شامل برنامه ریز شهاب کازرونی، جانشین تهیه کننده امید نصوحی، مدیر تولید سید هادی هاشمی، تصویر بردارجواد نوریان، صدابردار اسماعیل امینی، دستیار اول کارگردان سعید لطفی، طراح صحنه و لباس مهناز شکوه فر، طراح گریم مهری صافی، منشی صحنه آوا جعفری، مدیر تدارکات حمید رضا تربتیان، دستیاران تصویر محمد کریمی و زهرا سفیدناری، دستیار صدا علی صمدی، دستیار صحنه و لباس امید موسوی و آراسته باطنی، عکاس شایان سلطانی، مجری گریم مرصادکمالی، دستیار گریم مصطفی احمدی، دستیار کارگردان امین نصر اصفهانی، دستیار برنامه ریز رؤیا ترابی است‌.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.