stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 191138
  • 25 آبان 1399 - 16:03
0

صنعت ریلی در آستانه ورشکستگی/ وام کرونایی سریعتر پرداخت شود

صنعت ریلی در آستانه ورشکستگی/ وام کرونایی سریعتر پرداخت شود

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته اعلام کرد: شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری همچنان چشم‌ انتظار بانک عامل (بانک ملت) برای همکاری با این شرکت‌ها جهت پرداخت تسهیلات کرونایی هستند.

قلم | qalamna.ir :

محمد رجبی در این باره اظهار کرد: در ماه‌های ابتدایی امسال وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد پیامک تشکیل پرونده تسهیلات حمایتی در برابر کرونا از سوی بانک‌های عامل به بنگاه‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا ارسال می‌شود و پرداخت این تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

وی افزود: با گذشت حدودشش ماه از این زمان، شرکت‌های حمل و نقل ریلی به ویژه در حوزه مسافری با وجود مشکلات متعدد، نیازمند مساعدت مسؤولان بانک ملت برای تسریع در پرداخت این تسهیلات هستند.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته ادامه داد: در شرایطی که شرکت‌های  حمل و نقل ریلی به خصوص شرکت‌های مسافری به عنوان پیشگام در همراهی با مسؤولان وزارت بهداشت عمل کرده‌ و برای فعالیت در صنعت ریلی کشور، تأمین مایحتاج مورد نیاز قطارها و اقلام مصرفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فاصله اجتماعی در قطارها ضررهای سنگینی را متحمل شده‌ و می‌شوند، پرداخت این تسهیلات می‌تواند کمکی در این وضعیت مالی برای شرکت‌ها باشد.

رجبی گفت: صنعت حمل و نقل ریلی به عنوان امن‌ترین وسیله حمل و نقل و پیشران توسعه اقتصادی کشور برای زنده بودن نیازمند حمایت مسؤولان  و متولیان امر بوده و در این مسیر نیز سیستم بانکی کشور باید حمایت‌های ویژه‌ای از این بخش به خصوص تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات کرونایی داشته باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.