stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 192416
  • 27 آبان 1399 - 17:27
1
واکنش نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی قلم:

ستاد کرونا باید دقیق‌تر عمل کند/ برخی از تصمیمات ستاد کرونا نشان از بی تدبیری است/ در کنار بحث سلامت مردم، معیشت آنان نیز باید مد نظر قرار گیرد

ستاد کرونا باید دقیق‌تر عمل کند/ برخی از تصمیمات ستاد کرونا نشان از بی تدبیری است/ در کنار بحث سلامت مردم، معیشت آنان نیز باید مد نظر قرار گیرد
کرمانشاه/قلم: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از تصمیمات ستاد کرونا نشان از بی تدبیری است گفت: در کنار بحث سلامت مردم، معیشت آنان نیز باید مد نظر قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی چند روز گذشته قلم با عنوان ” آقای بازوند صدای اصناف را بشنوید” ( اینجا بخوانید) واکنش نشان داد و با بیان اینکه مشکلات معیشتی مردم بخصوص اصناف در خطر است، از پیگیری آنان در کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دکتر محمد رشیدی امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه با تعطیلی واحدهای صنفی علاوه بر بیکاری صاحب صنف، شاهد بیکاری کارگران آنان نیز هستیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی اصناف را رصد می‌کنم و ان شاء الله با طرح در کمسیون اقتصادی بدنبال حل آنان خواهیم رفت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر پروتکل‌های که از سوی ستاد کرونا اعلام می‌شود و مورد اعتراض اصناف است، واحدهای صنفی باید مشکلات و راهکارهای لازم را به گوش مسؤلین امر برسانند، اصناف باید بعنوان مدافع صنف، این موضوعات را توجیه و با ارائه راهکار لازم بهداشتی کاری کنند که به تعطیلی کشیده نشود.

رشیدی با بیان اینکه اصناف گله مند هستند گفت: حرف اصناف این است که چرا زرگر تعطیل می‌شود اما پوشاک نه، چرا آرایشگاه زنانه تعطیل می‌شود اما آرایشگاه مردانه نه، چرا شیرینی پزی تعطیل می‌شود اما نان برنجی پز نه، لذا این گونه تصمیمات ستاد کرونا که مورد اعتراض اصناف قرار گرفته نشان از بی تدبیری است.

وی ادامه داد: مشکلات معیشتی بسیار است، نباید این دیدگاه وجود داشته باشد که زرگر وضعش خوب است، آن زرگر اگر تعطیل شود کارگران آنان نیز بیکار می‌شوند، برای معیشت آن کارگر چه تصمیمی گرفته شده است؟

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه ستاد کرونا باید دقیق‌تر عمل کند تصریح کرد: برخی از معابر عمومی که وضعیت بدتری دارند تعطیل نشده اند اما اصناف تعطیل می‌شوند، می‌گویند ساعت ۶ بعد از ظهر تعطیل شود اما قبل از ساعت ۶ چه برنامه های وجود دارد؟ لذا تصمیمات ستاد کرونا باید براساس ریزسنجی صورت گیرد.

دکتر محمد رشیدی در پایان با اشاره به اینکه در بعُد فرهنگی خود مردم باید از لحاظ ماسک و فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند بیان داشت: دولت در کنار بحث سلامت مردم، باید معیشت آنان را نیز مد نظر قرار دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.