stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 193548
  • 29 آبان 1399 - 21:43
0
فرمانده سپاه ناحیه پاوه خبر داد:

برنامه های هفته بسیج در فضای مجازی صورت خواهد گرفت/ بسیج در کنار مردم است/ توزیع کمک های مومنانه در هفته بسیج

برنامه های هفته بسیج در فضای مجازی صورت خواهد گرفت/ بسیج در کنار مردم است/ توزیع کمک های مومنانه در هفته بسیج
کرمانشاه/قلم: فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: در هفته بسیج برنامه آمران سلامت با هدف رعایت توصیه‌های بهداشتی و توزیع ماسک رایگان در سطح شهر اقدام خواهند کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سرهنگ ارسلان سلطانقلی امروز پنج شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هر کسی کار خود را بصورت خالصانه و برای خدا انجام داد دارای تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال از پنجشنبه بیست و نهم آبان‌ماه لغایت جمعه هفتم آذرماه است، افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال تحت تاثیر کرونا بوده، لذا سعی شده برنامه‌هایی که در آنها نیاز به حضور جمعیت باشد اجرا نشده و بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت این هفته مبارک بهره‌برداری شود.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه تصریح کرد: اکثریت قریب به اتفاق مدیران، کارمندان و کارگران ادارات پاوه از اعضای بسیج هستند و قطعا این عزیزان فضاسازی مناسبی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج هم در داخل و هم در خارج ادارات و در سطح شهر انجام خواهند داد.

سرهنگ سلطانقلی اضافه کرد: از ادارات انتظار می‌رود در طول هفته بسیج اقدام به توزیع ماسک رایگان در بین مراجعین خود کند و بسیج سعی خواهد کرد بخشی از ماسک‌های رایگان را در اختیار ادارات قرار دهد.

وی سپس به تشریح برنام‌های این هفته پرداخت و گفت: زنگ هفته بسیج با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در روز شنبه اول آذر از طریق شبکه شاد نواخته خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه ادامه داد: از پنجشنبه تمامی خودپردازها پیام تبریک هفته بسیج را به‌صورت مستمر تا پایان هفته بسیج به نمایش خواهند گذاشت.

سلطانقلی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج با هماهنگی‌های انجام گرفته توسط بسیج ادارات و با همکاری ادارات آبفا، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، اداره ورزش و جوانان، اداره برق و مخابرات میز خدمت در روستای سریاس دایر شده و مشکلات روستای فوق از نزدیک مطرح و مدیران ادارات نسبت به هماهنگی‌های لازم جهت رفع مشکلات با همکاری سپاه اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در هفته بسیج مرحله سوم کمک‌های مومنانه در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه گفت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی مسابقات خاطره‌نویسی، شعر و نقاشی از طریق فضای مجازی اجرا خواهند شد که دانش‌آموزان در سطح گسترده‌ایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

سلطانقلی افزود: علاوه بر ماموریتهای بسیج از طرف قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونا (قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی ) در هفته بسیج برنامه آمران سلامت با هدف رعایت توصیه‌های بهداشتی و توزیع ماسک رایگان در سطح شهر به موقع اجرا در خواهد آمد.

وی در پایان بیان داشت: در هفته بسیج پویش نذر خون (اهدای خون) در بانک خون پاوه انجام خواهد پذیرفت که امیدواریم با توجه به نیاز بیماران شهروندان در این پویش نقش موثری داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.