stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 193557
  • 29 آبان 1399 - 21:57
2
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه مطرح کرد:

بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد/ تهیه ۲۸ جهیزیه برای زوج های جوان کرمانشاهی/ ۲۲ واحد فعال در راستای اشتغال پایدار راه اندازی شده است

بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد/ تهیه ۲۸ جهیزیه برای زوج های جوان کرمانشاهی/ ۲۲ واحد فعال در راستای اشتغال پایدار راه اندازی شده است
کرمانشاه/قلم: مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از تهیه ۲۸ جهیزیه برای زوج های جوان استان کرمانشاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، کامران هزارخانی اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، پروژه‌های نیمه کاره عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمانشاه احداث و تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در شهرستان سنقر و کلیایی افزود: در حوزه اشتغال زایی ۲۲ واحد فعال در راستای اشتغال پایدار راه اندازی شده که در این خصوص بالغ بر ۱۰۰ نفر اشتغال زایی داشته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که با شیوع بیماری کرونا در استان ایجاد شده، تصریح کرد: مجموعه بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این راستا از آغاز شیوع کرونا در استان اقدام به ضد عفونی مدارس، مساجد و مراکز عمومی کرده و در آموزش چهره به چهره عموم مردم فعال بوده است.

هزارخانی ادامه داد: دیگر اقدام بسیج سازندگی استان کرمانشاه توزیع ۱۹۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۱ میلیارد تومان با کمک سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و خیرین بین نیازمندان بوده است.

وی تاکید کرد: در هفته بسیج بالغ بر ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان که از قبل مشخص شده‌اند توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بیان داشت: در ماه محرم و صفر سال جاری بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ بسته گوشت گرم، ۵۰ هزار بسته گوشت مرغ، بالغ بر ۱۶۵ هزار پرس غذای گرم و تهیه جهیزیه برای ۲۸ زوج جوان اقدام شده است.

هزارخانی در پایان این اقدامات خیر خواهانه را با هدف حل شدن گوشه‌ای از مشکلات هم استانی‌های نیازمند بر شمرد و گفت: به امید خدا بتوانیم مشکلات نیازمندان استان را با کمک خیرین نیک اندیش حل کنیم و شرایط مناسبی از نظر معیشت برای هم استانی‌هایمان داشته باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.