stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 193561
  • 29 آبان 1399 - 22:07
0
رئیس پلیس استان کرمانشاه خبر داد:

انهدام باند سارقان حرفه ای در کرمانشاه

انهدام باند سارقان حرفه ای در کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان مغازه، کشف ۴۲ فقره سرقت، دستگیری ۵ نفر سارق و مالخر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهر کرمانشاه دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی بطور ویژه پیگیر این سرقت‌ها شده و با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در یک مرحله با شناسائی دو نفر سارق آن‌ها را طی یک عملیات دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از متهمین منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شده که کاراگاهان پرونده دامنه تحقیقات را گسترش داده که نهایتا مشخص گردید که متهمین از افراد سابقه دار و حرفه‌ای می‌باشند لذا کاراگاهان با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم، عرصه را بر آن‌ها تنگ نموده در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ۳۴ فقره سرقت مغازه و ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

سردار جاویدان گفت: در ادامه تحقیقات از سارقان در خصوص اینکه اموال مسروقه را به چه شخص یا اشخاصی فروخته اند؛ اعتراف کردند که اموال را به ۲ نفر مالخر فروخته، که با راهنمایی سارقین مخفیگاه افراد مالخر شناسایی و طی هماهنگی قضایی هر دو مالخر دستگیر و به اداره مبارزه با سرقت انتقال داده شدند که در انجام تحقیقات و مواجهه حضوری با سارقان دستگیر شده به خرید اموال مسروقه از آنان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با راهنمایی متهمین محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه متهمین به دادسرا اعزام که با صدور قرار روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان از شهروندان به ویژه کسبه خواست به هشدار‌های پلیس توجه جدی داشته باشند و مغازه‌های خود را به سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده تجهیز نمایند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.