stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 194115
  • 01 آذر 1399 - 9:22
2

آینده شهر من از نگاه کودکان

آینده شهر من از نگاه کودکان

مدیرخانه و دفتر تخصصی خانه کودک گفت: دومین جشنواره ملی کمانک با موضوع آینده شهرمن برپاشده و به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم حضور کودکان در شهر، آن‌ها شهر رویایی خود را به تصویر می‌کشند.

قلم | qalamna.ir :

زهرا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: جشنواره ملی کمانک مربوط به مسابقه نقاشی و مجسمه سازی کودکان در دو رده سنی ۴ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال است که این جشنواره ملی سال گذشته برای اولین بار برگزار شد و به علت استقبال خوب در رده سنی ۴ تا ۱۲ سال، برای رده سنی نوجوان نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: موضوع جشنواره در سال گذشته اصفهان بود و کودکان برداشتی که از اصفهان داشتند را برای جشنواره ارسال کردند. موضوع امسال جشنواره ملی کمانک با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا “آینده شهر من است” که بخاطر عدم حضور در شهر، شهر رویایی خودشان را به تصویر بکشند.

مدیر خانه و دفتر تخصصی کودک تصریح کرد: کودکان می‌توانند آثار خود در دو قالب نقاشی و مجسمه سازی را برای جشنواره ملی کمانک ارسال کنند ضمن اینکه پوستر نمایشگاه اول آذر ماه رونمایی و در فضای مجازی اطلاع رسانی برای ارسال کارهای کودکان و نوجوانان اطلاع رسانی خواهد شد.

کاظمی خاطر نشان کرد :۱۰۰ اثر برای نمایشگاه انتخاب و ۱۵ اثر برگزیده تقدیر خواهند شد؛ نمایشگاه نیز به صورت مجازی برپا خواهد شد تا هر کودک در هرکجای دنیا بتواند از این آثار دیدن کند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.