stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 199311
  • 10 آذر 1399 - 18:47
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

برف‌روبی ۱۶۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه

برف‌روبی ۱۶۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ۱۶۰ کیلومتر برف روبی و ۱۰ مورد ریزش برداری کوه در محورهای استان طی چند روز اخیر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی با اشاره به بارش برف و بارانی که طی چند روز اخیر در نقاط مختلف استان داشتیم، اظهار داشت: سه شهرستان پاوه، سنقر و دالاهو درگیر برف بودند و در سایر شهرستان‌ها نیز بارندگی شدید داشتیم.

وی افزود: نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های استان در این مدت برف‌روبی شد که عمدتا در گردنه‌های برف‌گیر مانند پاوه به روانسر و همچنین “مله‌ماس” بوده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هم اکنون هیچ محوری در استان چه از محورهای فرعی و چه روستایی مشکلی به لحاظ مسدود بودن ندارد و همه محورها باز هستند.

کرمی همچنین از وقوع ۱۰ مورد ریزش کوه به دلیل بارش برف و باران در محورهای استان خصوصا در منطقه اورامانات خبر داد که ریزش برداری در کوتاه‌ترین زمان انجام شده است.

وی از پای کار بودن ۷۵ نفر از نیروهای راهداری و ۲۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در این عملیات‌ها یاد کرد و ادامه داد: برای برف روبی جاده‌ها از ۷۰ تن شن و نمک نیز استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش‌های جدید در استان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: برای این بارش‌ها نیز در آماده‌باش هستیم.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.