stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 200731
  • 13 آذر 1399 - 12:32
1
مدیرکارخانه معدنی املاح مجتمع اراک:

۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد

۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد
قلم_مرکزی_مدیرکارخانه معدنی املاح مجتمع اراک گفت: ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای کمک به بیماران مبتلا به کرونا اهدا شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکارخانه معدنی املاح مجتمع اراک بیان کرد: شرکت معدنی املاح ایران (مجتمع اراک) در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به درخواست سازمان صمت استان مرکزی جهت مشارکت در طرح “پویش مهربانی سلامت” تعداد ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و جهت کمک به بیماران کووید ۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهداء نمود.

مسعود رضوانی فرد افزود: از ابتدای شیوع این بیماری شرکت همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات زیادی از جمله ضدعفونی معابر روستاهای اطراف، توزیع الکل و ماسک در بین روستائیان و همچنین توزیع بسته های غذایی در میان محرومین و اشتغالزایی در قالب طرح “مردم کنار مردم” در دوران سخت کرونایی انجام داده است.
وی گفت: در همین راستا و با توجه به کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کووید ۱۹ در سطح بیمارستانهای استان و حیاتی بودن آن، تصمیم گرفتیم جهت کمک به این بیماران اقدام به خرید کپسول اکسیژن نمائیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز، گفت: با اهدای ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به نجات جان بیماران کمک می شود.
جمالیان افزود: کمک هایی که از سوی صنایع به دانشگاه می شود مستقیما صرف سلامت مردم و به خصوص بیماران کووید ۱۹ می شود.
وی در پایان گفت: با انجام این حرکات ما احساس می کنیم که تنها نیستیم و همه ارگانها وظیفه اجتماعی و اهمیت سلامت مردم را درک می کنند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.