stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 202571
  • 17 آذر 1399 - 11:55
0
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان

ملاک انتصاب مدیران شایستگی های تخصصی و کارآمدی حرفه ای است

ملاک انتصاب مدیران شایستگی های تخصصی و کارآمدی حرفه ای است
هرمزگان/قلم-مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: انتصاب مدیران در آموزش و پرورش بر اساس شایستگی های تخصصی و حرفه ای و منافع آموزش و پرورش و به دور از نگرش های جناحی و سیاسی است.
قلم | qalamna.ir :

ایرج بیت اللهی در آیین معارفه ی معاون جدید آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان، افزود: دوره ابتدایی سنگ بنای نظام تعلیم و تربیت است و توجه ویژه به دانش آموزان در این دوره، موفقیت آنان را در سایر دوره های تحصیلی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: آموزش ابتدایی یکی از مهمترین، گسترده ترین و حساس ترین دوره های آموزش و پرورش به شمار می رود زیرا شخصیت، اخلاق و تربیت دانش آموزان در این دوره شکل می‌گیرد و رشد می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به جمعیت دانش آموزان این دوره در هرمزگان، اظهار کرد: از ۳۹۰ هزار دانش‌آموز استان هرمزگان، ۲۳۰ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که ۶۰ درصد معلمان و دانش آموزان استان را شامل می شود.

به گفته بیت اللهی: برای کارآمدی آموزش و پرورش و ارتقاء شاخص های کمی و کیفی، توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مد نظر باشد.

وی اضافه کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا، آموزش دانش آموزان نیز با چالش‌ها و آسیب‌های روبرو شده است و در این راستا نیازمند بکارگیری مدیرانی هستیم که علاوه بر تجربه و تخصص، رویکردهای نوین آموزشی را نیز با مهارت و تدبیر عملیاتی نمایند.

این مقام مسوول با بیان اینکه در انتصاب مدیران جدید آموزش و پرورش به دنبال تأمین منافع دانش آموزان و فرهنگیان هستیم، افزود: در صورت احساس نیاز به تغییر، تحولگرایی را به دور از دیدگاه سیاسی و جناحی مد نظر داریم و در این مسیر از افرادی با تجربه، خلاق، توانمند و دارای شایستگی های تخصصی و حرفه ای استفاده می شود، چراکه تحقق اهداف عالی دستگاه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.