stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 436800
  • 11 اردیبهشت 1401 - 12:00
4

تقدیر فرمانده بسیج سپاه امام سجاد(ع) از مدیر مخابرات منطقه هرمزگان

تقدیر فرمانده بسیج سپاه امام سجاد(ع) از مدیر مخابرات منطقه هرمزگان
هرمزگان/قلمنا -در آستانه هفته کار و کارگر ازمهندس مهدی حیدری مدیر مخابرات منطقه هرمزگان و اسلام صادقی جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید عامری با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل کرد .
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم که با ضیافت افطاری و در جمع صمیمی فرمانده هان بسیج ومدیران جامعه کار و تلاش برگزار شد  ، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)  با اهدای لوح تقدیر ازمهندس حیدری مدیر مخابرات منطقه هرمزگان و صادقی جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید عامری ، تجلیل کرد . سردار اباذر سالاری در مراسم گرامی‌داشت هفته کار و کارگر که با تجلیل از کارفرمایان، کارگران، مدیران و فرماندهان بسیج عرصه کار و تلاش هرمزگان همراه بود اظهار داشت: امروز بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه شاخ و برگ‌هایی دارد که در تمام عرصه‌ها گسترده شده است و یکی از این عرصه‌های مبارک حوزه کارگران و کارخانه‌جات است که بسیج این قشر همواره حمایت‌هایی را از اقشار محروم جامعه در حد توان خود داشته است.

سالاری تأکید‌ کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ تحت عنوان سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌‌آفرین نام‌گذاری شده است، از این رو یکی از عرصه‌هایی که این شعار متوجه آن‌هاست عرصه کار و تلاش و کارخانه‌جات است لذا لازم است عملکرد کارخانه‌جات برای تحقق شعار سال تنظیم شود.

در بخشی ازاین لوح تقدیر آمده است :

اینکه به پاسداشت زحمات ، تلاشهای خالصانه و صادقانه شما در خدمت به شهروندان قابل تحسین است ، ضمن تبریک هفته کار و کارگر از زحمات و خدمات شایسته جنابعالی که موجبات رضایتمندی شهروندان و آبادانی کشور عزیزمان گردیده ، تقدیر و تشکر بعمل می آید .

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.