stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 203040
  • 18 آذر 1399 - 10:39
1

خاص ترین قیمت لوازم تعمیرات موبایل در امگا ابزار ببینید

قلم | qalamna.ir :
استفاده از ابزار با کیفیت احتمال آسیب به رساندن به بخش‌های کاملا سالم موبایل را تقلیل می­‌دهد و حتی به صفر می­‌رساند. برای خرید انواع ابزلر تعمیرات موبایل، امگا ابزار را به شما پیشنهاد می کنیم.


ارائه خدمات بهتر با استفاده از ابزار تعمیرات موبایل با کیفیت
متخصصین تعمیر موبایل و تبلت و کارآموزان این حرفه به خوبی می­دانند یافتن فروشگاه­هایی که کیفیت و قیمت ابزار تعمیرات موبایل در آن مطلوب باشد، بسیار سخت و دشوار است. تعمیرکاران موبایل در دوره­های آموزشی که می­گذرانند با انواع عیوب گوشی­های هوشمند آشنا می­شوند. سپس کاربرد هرکدام از ابزارهای تعمیر موبایل مانند هیتر و هویه، التراسونیک، مولتی متر و… را می­آموزند و یاد می­گیرند چگونه با کمک این ابزارها، عیب­های شناسایی شده را برطرف ­کنند. با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور، کمتر کسی است که اگر موبایل یا تبلتش دچار مشکل شود، به فکر خرید گوشی جدید بیفتد! آن­هم در شرایطی که این روزها حتی کودکان هم برای حضور در برنامه­های آموزشی و کلاس­های آنلاین، مجبور به استفاده از موبایل و تبلت هستند و امکان صدمه رسیدن و خراب شدن موبایل و تبلت بیش از پیش است. بنابراین مردم ناچارند برای ارتباط با یکدیگر، انجام امور روزمره، استفاده از شبکه­های اجتماعی، خریدهای آنلاین و دیگر امور، گوشی­های هوشمند خود را تعمیر کنند! اینجاست که نقش تعمیرکار موبایل پررنگ می­شود. تعمیرکار موبایل نیز برای ارائه کار بهتر نیازمند ابزار با کیفیت است. ابزارهایی مانند مولتی متر تعمیرات موبایل، التراسونیک و منبع تغذیه تعمیرات موبایل اگر استاندارد و با کیفیت نباشند، کارایی لازم را ندارند و در نهایت موجب آسیب رساندن به موبایل و تبلت می­شوند و به کسب و کار تعمیرکاران گوشی­های هوشمند ضرر می­رسانند.

بد نیست مختصری با هرکدام از ابزارهای تعمیرات موبایل آشنا شویم:
لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل
لوپ تک چشم، لوپ دو چشم و لوپ سه چشم از انواع لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل محسوب می­شوند. لوپ تک چشم یا دیجیتال مارک Sunshine و Yaxun که کیفیت آن‌ها اصلی است و نوع لنز آن‌ها WF 10X می‌باشد. فاصله تا محیط کاری، قابلیت زوم و اندازه صفحه نمایش در هر کدام از لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل متفاوت است که شما برحسب نیازتان می‌توانید وسیله مورد نظرتان را خریداری نمایید.

هیتر و هویه
هیتر و هویه در تعمیرات موبایل کاربردی مشابه دستگاه هویه گرم دارد که عموما برای نصب، جداسازی و تعویض قطعات استفاده می­شود. فرق بین ارزان­ترین و گران­ترین هیتر و هویه به توان مصرفی و محدوده دمایی آن وابسته است. هرچقدر توان مصرفی هیتر و هویه بیشتر باشد، در زمان بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید.

التراسونیک
اگر به حرفه‌ی تعمیرات موبایل مسلط باشید، به خوبی می‌دانید که هیچ وسیله‌ی دیگری نمی‌تواند جایگزین التراسونیک شود. التراسونیک یک دستگاه پیشرفته است که مهم‌ترین کاربرد آن، شستشو و تمیز کردن قطعات ریز گوشی­‌های هوشمند می‌باشد. ظرفیت مخزن، نوع کنترل پنل، توان و دمای محلول شوینده از مشخصه‌های یک دستگاه التراسونیک است که به هنگام خرید، باید به آن توجه داشته باشید.
منبع تغذیه تعمیرات موبایل
Sunshine، Baku، Yaxun، Aida و Korad از برندهای معروف تولید کننده منبع تغذیه تعمیرات موبایل هستند. انتخاب بهترین و کارآمدترین منبع تغذیه تعمیرات موبایل، به تعمیرکار در پیشبرد کارش بسیارکمک می­کند. منبع تغذیه تعمیرات موبایل که در دو مدل آنالوگ و دیجیتال در بازار موجود است مانند باتری عمل می­کند. برای روشن کردن گوشی بدون باتری، عیب یابی از طریق تست جریان کشی یا تست قطعات از منبع تغذیه تعمیرات موبایل استفاده می­شود.


مولتی متر تعمیرات موبایل
مولتی متر تعمیرات موبایل به دو دسته عقربه­ای و دیجیتالی تقسیم می­شود. مولتی متر تعمیرات موبایل برای تست قطعات، ولتاژ گیری باتری و تست مسیرهای موبایل مورد استفاده تعمیرکار قرار می­گیرد.

ابزار تعمیرات موبایل را از کجا بخریم؟
ابزار تعمیرات موبایل را باید با وسواس و تحقیق خریداری کرد. چون علاوه بر اینکه قیمت برخی از ابزارها برای شروع کسب و کار ممکن است گران باشد، انتخاب کالای با کیفیت به شما کمک می­کند تا سال­ها از خرید ابزار بی­نیاز باشید. هم­چنین باید مراقب کالاهای تقلبی موجود در بازار نیز بود. ما به شما امگا ابزار را معرفی می­کنیم. امگا ابزار، تخصی‌ترین مرکز ارائه دهنده لوازم تعمیر موبایل‌ و تبلت اعم از لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل، هیتر و هویه، مولتی متر تعمیرات موبایل، التراسونیک و منبع تغذیه تعمیرات موبایل محسوب می­شود. هدف این مجموعه‌ی بی‌نظیر از ارائه‌ی ابزار تعمیرات موبایل با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت، ارتقاء شاخص‌های کیفی تعمیرات موبایل در سراسر کشور است. به نظر می‌رسد امگا ابزار جزو معدود فروشگاه‎هایی است که توانسته دو ویژگی  قیمت مناسب و کیفیت بالا را در کنار هم حفظ کند. برای نمونه کیفیت لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل آنقدر مطلوب است که شما بتوانید حداقل ۶ سال از این وسایل استفاده کنید و مجبور به هزینه مجدد نشوید. از طرفی، قیمت لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل در امگا ابزار در بازه قیمتی ۶۷۰ هزار تومان تا ۲۱ میلیون تومان است که شما می‌توانید بسته به نیاز خودتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چرا امگا ابزارمحبوب است؟
امگا ابزار عنوان پرمخاطب­ترین مجموعه خرید آنلاین ابزار تعمیر موبایل و تبلت را به خود اختصاص داده است. علت این محبوبیت را می­توان این گونه برشمرد:
•    کیفیت بالای محصولات ارائه شده
•    قیمت مناسب تمامی ابزارهای موجود در فروشگاه
•    تنوع ابزار تعمیرات موبایل
•    تست ضمانت یک هفته¬ای برای محصولات خریداری شده
•    ارائه مشاوره از سوی متخصصین امگا ابزار به کاربران
•    امکان مرجوع نمودن کالا
•    امکان خرید آنلاین به صورت پرداخت اینترنتی و پرداخت در محل

بازگرداندن محصولات متعدد تعمیرات موبایل در امگا ابزار تنها در یک مدت زمانی خاص امکان­پذیر می‌باشد. اگر یک­بار تجربه‌ی خرید از امگا ابزار را داشته باشید، به خوبی می‌دانید که تا یک هفته بعد از خرید ابزارهایی مانند التراسونیک، منبع تغذیه تعمیرات موبایل و… از امگا ابزار، این حق را دارید تا محصول دریافت شده را بازگردانید. به این بازه زمانی خاص، تست ضمانت یک هفته می‌گویند که شما می‌بایست ساختار بدنه، کارایی و عملکرد محصولات را به دقت بررسی کنید و در صورتی که اشکال یا خطایی در کارکرد آن‌ها مشاهده کردید، پیش از اتمام یک هفته کاری، بازگردانید. هدف از تست لوازم خریداری شده از امگا ابزار، کسب اطمینان خاطر کامل از آن چیزی که دریافت می‌کنید، می‌باشد.
 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.