stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 20512
  • 29 آذر 1394 - 12:02
2

مرگ ناگهانی مرد ۵۳ ساله در مغازه

بامداد روزگذشته مرد ۵۳ ساله ای در یک باب مغازه ابزار فروشی در مشهد، احتمالا بر اثر استنشاق گاز جان خود را از دست داد.

قلم | qalamna.ir :

معاون عملیات سازمان آتش نشانی  مشهد با اشاره به اینکه در ۱۵ دقیقه بامداد  یک مورد حادثه گاز گرفتگی توسط بازپرس ویژه قتل به فرماندهی این سازمان گزارش شد، گفت: با اعلام این حادثه امدادگران ایستگاه ۹ شهدا خود را به محل حادثه واقع در منطقه سیدی رساندند.
 
آتش پاد سوم  مهدی رضایی افزود: طبق  بررسی اولیه کار‌شناسان آتش نشانی، این حادثه بر اثر استفاده از گرمای شعله روباز در محیط محصور مغازه ابزار فروشی رخ داده است ودر محل گاز منواکسید کربن موجود بود.
 
وی ضمن اشاره به مساحت تقریباً ۱۵ متری محل حادثه، اظهار کرد: در این حادثه صاحب مغازه که مردی ۵۳ ساله بود، در هنگام استراحت در نیم طبقه مغازه اش جان خود را از دست داد.
 
آتش پاد سوم رضایی با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه کسی در مغازه نبود، اظهار کرد: ساعات پایانی شب فرزند متوفی به  مغازه مراجعه می کند و با عدم پاسخگویی وی روبه رو می‌شود که به دنبال آن عوامل انتظامی، قضایی و نیروهای امدادی اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه فراخوانده شدند.
 
خراسان، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، افزود: جسم بی جان مرد ۵۳ ساله به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق وقوع مرگ مشخص شود.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.