stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 205811
  • 23 آذر 1399 - 18:34
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان

درخشش دانش آموز هرمزگانی در اولین المپیاد تفکروکارآفرینی المپیادهای علمی کشور

درخشش دانش آموز هرمزگانی در اولین المپیاد تفکروکارآفرینی المپیادهای علمی کشور
هرمزگان/قلم-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از کسب مدال المپیاد کشوری تفکر و کارآفرینی توسط دانش آموز مینابی در سال جاری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

ایرج بیت اللهی از کسب جایگاه دومی اولین دوره المپیاد رشته کارو فناوری توسط دانش آموز مینابی خبر داد.

وی افزود: فاطمه چملی نژاد دانش آموخته مرکز آموزشی استعدادهای درخشان فرزانگان(همیاری۲) میناب پایه دوازدهم رشته تجربی با دریافت مدال با ارزش نقره المپیاد کشوری تفکر و کارآفرینی، برای استان هرمزگان افتخار آفرین شد.

بیت اللهی تصریح کرد: در ابتدا تعداد یک هزار و ۵۶۷ نفراز دانش آموزان پایه های دهم ویازدهم در دوازده رشته: ریاضی ، زیست شناسی، شیمی ، فیزیک ،ادبی، اقتصاد و مدیریت ، تفکرو کارآفرینی ، علوم زمین، کامپیوتر ، نجوم ، سلولهای بنیادین وجغرافیا ثبت نام نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: پس از برگزاری آزمون هماهنگ کشوری در بهمن ماه و اعلام نتایج، تعداد  ۷۳  نفر از دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم راه یافتند که در نهایت سه نفر از دانش آموزان پایه یازدهم هرمزگانی (رشته های شیمی و علوم زمین وتفکر و کارآفرینی)در مرحله پایانی پذیرفته شدند.

بیت اللهی اضافه کرد: پذیرفته شدگان مرحله دوم در دوره آموزشی تابستانی که از شهریور ماه لغایت  مهر ماه ۱۳۹۹  به صورت آنلاین در شهر تهران برگزار شد شرکت نموده که پس از رقابت در این مرحله  که آزمون آن در آبانماه ۹۹برگزار شده دانش آموز فاطمه چملی نژاد موفق به کسب مدال  نقره در المپیاد تفکر وکارآفرینی شده است.

لازم به ذکر است، دریافت کنندگان مدال های نقره وبرنز می توانند از تسهیلات شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم استفاده نمایند و به بنیاد نخبگان معرفی خواهند شد  که در خصوص تسهیلات ورود به دانشگاه منوط به هماهنگی دیپلم با زیرگروه مربوط ، شرایط احراز خواهد شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.