stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 206139
  • 24 آذر 1399 - 12:06
1
سردار جاویدان:

اشرار و مجرمان در تیررس نگاه تیزبین پلیس قرار دارند

اشرار و مجرمان در تیررس نگاه تیزبین پلیس قرار دارند
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقتدار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در مواجهه با جرائم، گفت: اشرار و مجرمان امروز بیش از هر زمان دیگری در تیررس نگاه تیز بین، نافذ و هوشمند پلیس قرار دارند و رفتار آنها تحت رصد و کنترل است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه چندی پیش یک مورد زورگیری خشن در شهرک فرهنگیان فاز یک اتفاق افتاد که تصاویر و فیلم آن به سرعت در فضای مجازی منشتر شد.

وی افزود: پس از پخش کلیپ این زورگیری که احساسات عمومی را جریحه دار و واکنش های زیادی به همراه داشت، پلیس به سرعت وارد عمل شد و توانست با اقدامات اطلاعاتی و در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان آن را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تحقیقات پلیس آگاهی مشخص شد پلاک خودروی مورد استفاده از سوی زورگیران سرقتی و حتی دستکاری شده و عاملان نیز به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته اند.

سردار جاویدان تاکید کرد: با کشف محل اختفای زورگیران تیم هایی از پلیس آگاهی راهی شهر مورد نظر شده و به مدت یک هفته تمامی مکان های احتمالی مورد تردد تحت نظر قرار گرفت تا اینکه در عملیات هایی جداگانه همگی ۲ عامل اصلی زورگیری دستگیر و دیگر همدست آنها نیز در یکی از استان های مرکزی هم به دام پلیس افتاد.

وی یادآور شد: از زمان اعزام تیم های پلیس آگاهی تا لحظه دستگیری آنها، همکاران پرتلاش ما لحظه ای استراحت نکردند و توانستند به عنوان سربازان ولایت و خادمان مردم ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند.

رئیس پلیس استان با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و خلافکار نیست، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و اختلال در نظم و امنیت عمومی برخورد می کند.

سردار جاویدان همچنین از همکاری خوب دستگاه قضائی با پلیس نیز قدردانی کرد و بیان داشت: همدلی این ۲ دستگاه در نهایت باعث افزایش امنیت برای مردم و ناامن شدن فضا برای مجرمان و اشرار شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.