ایسنا به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: همگام با پیشرفتهای حوزه مدیریت متمرکز فناوری و بهمنظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچهسازی در سراسر کشور و کاهش هزینهها، با تلاشهای انجامشده، تمام پورتالهای مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و به عنوان بخشی از این پورتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.
وی اظهار کرد: بر اساس فعالیتهای انجامشده در حوزههای مختلف شرکت مخابرات، پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، در اختیار تمام مشتریان و مخاطبان در سراسر کشور قرار دارد و با تجمیع ارایه خدمات در پورتال اصلی شرکت مخابرات، پورتالهای مناطق با دامنه استان خود به معرفی و بارگذاری مطالب مورد نظر میپردازند.
مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: به عنوان مثال پورتال مخابرات منطقه تهران با آدرس tehran.tci.ir در اختیار مشتریان تهرانی است و در تمام مناطق نیز ، با افزودن نام استان به دامنه tci.ir، امکان دسترسی به پورتال منطقه فراهم است. همچنین بهمنظور دسترسی راحتتر، فهرست تمام پورتالهای مناطق در صفحه اصلی پورتال شرکت مخابرات ایران در بخش پورتال مناطق مخابراتی قرار گرفته و مشتریان به سهولت میتوانند به این پورتالها مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.
سلطانی در ادامه تصریح کرد: با رونمایی از پورتال یکپارچه مناطق مخابراتی، علاوه بر کاهش هزینهها در بخشهای مختلف، تمام خدمات و سرویسهای ارایهشده در پورتالهای استانی به پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران منتقل شده و مشتریان در سراسر کشور میتوانند با استفاده از درگاه واحد www.tci.ir و بخشها و زیرمنوهای مختلف آن، خدمات مورد نیاز خود را در تمام بخشها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و دیگر سرویسها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کنند.
پاسخگویی واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در شرایط کرونا
در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلات ادارات و اصناف و حتی پس از کاهش نیروی انسانی واحدهای مختلف اداری مخابرات نیز واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران همچنان پاسخگوی شهروندان است.
همچنین به نقل از مخابرات منطقه تهران، کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با استقرار در این واحد، بهویژه در شرایطی که نیاز شهروندان به استفاده از امکانات ارتباطی تلفن ثابت و اینترنت در دوران کرونا افزایش یافته است، با حضور مستمر در محل کار، پاسخگوی پرسشها و ثبت مشکلات و پیگیری مسائل مختلف مطرحشده از سوی شهروندان هستند، تا هیچگونه وقفه یا اختلالی در ارائه خدمات از طریق خطوط تلفن و اینترنت برای شهروندان ایجاد نشود و روند جاری دریافت سرویسها و محصولات مخابراتی مردم وصل و ارتباط برقرار بماند.
انتهای پیام