stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 1 August , 2024
  • کد خبر : 207048
  • 25 آذر 1399 - 19:03
2

حمله مجری فاکس‌نیوز به اوباش رسانه‌ای دموکرات‌

قلم | qalamna.ir :
گروه بین‌الملل: مجری معروف برنامه “Hannity” شبکه فاکس‌نیوز در گزارشی با اشاره به فضای مرگبار سانسور در شبکه‌های خبری علیه جمهوری‌خواهان و شخص دونالد ترامپ، گفت: هرکسی که بلافاصله در برابر دموکرات‌ها سر خم نکند با خشم  و بایکوت کارتل فاسد و مستبد رسانه‌ای دموکرات‌ها روبرو خواهد شد.
شان هانیتی با اشاره به ریاکاری “جماعت منحرف رسانه‌ای” به خبر کالج‌های انتخاباتی که جو بایدن را برنده انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرده پرداخت و گفت این منحرفان و سانسورچیان به اصطلاح دموکرات همان‌هایی هستند که مکررا بر سر نتایج رای گیری در سال ۲۰۱۶ ، به رئیس‌جمهور ترامپ و حامیانش حمله کرده و اشک می‌ریختند و تا سالها از تخلفات در انتخابات  سخن گفته و ادعاهای تقلب در انتخابات را مطرح می‌کردند. اما حالا بخاطر پیگیری های حقوقی تیم پرزیدنت ترامپ این همه علیه او جوسازی و توهین می‌کنند. هانیتی افزود: چرا این رسانه‌‌های مدعی دموکرات از ادعاهای مزاحمت جنسی به یک خانم سیاستمدار، توسط کوومو فرماندار دموکرات خود در نیویورک خفه شده‌اند؟ و یا حتی یک خط خبر درباره افتضاح فساد مالی پسر و خانواده جو بایدن پخش نمی‌کنند و چیزی نمی‌گویند؟ 
هانیتی گفت: “آنها می خواهند در مورد انتخابات ۲۰۲۰ به همه ما یعنی ۷۵ میلیون نفر آمریکایی که به پرزیدنت ترامپ رای دادیم، فرمان بدهند و ما هم باید یکصدا حرفشان را گوش کنیم. آنها از شما می خواهند و از همه می‌خواهند که هرگونه ادعای کلاهبرداری و سواستفاده انتخاباتی استفاده را نادیده بگیرنیم. این بدان معناست که آنها می خواهند شما قوانین ایالتی را فراموش کنید. همان قوانینی که در این انتخابات مطلقا رعایت نشده و در بسیاری از موارد نقض شده است. برخورد‌های نابرابر، اخراج ناظران حزبی، هزاران آرای مشکوک پستی که در سراسر کشور به صندوق‌ها ریخته شدند … اما هرکسی که به این پروسه فاسد اعتراض کند شما با عصبانیت این اوباش رسانه ای مواجه می‌شوید که تهدیدتان می‌کنند که خفه شوید!
هانیتی اضافه کرد: “اوباش رسانه ای فاسد” می‌خواهند طرفداران ترامپ “فقط سکوت کنند و هیچ اقدامی نکنند زیرا آنها چنین می‌گویند! و آنها چنین می‌خواهند چون آنها به نتایجی که می‌خواستند رسیدند! و این‌ها همانهایی بودند که ۴ سال تمام پس از انتخاب پرزیدنت ترامپ، به سرعت و هر روز در فضایی مسموم و چندش‌آور به استناد افشاگران دروغین مدعی بودند که روسیه، روسیه، روسیه، تبانی، تبانی، تبانی به نفع ترامپ! اما همین اوباش رسانه‌ای دموکرات، از افشاگران واقعی تخلف در انتخابات ۲۰۲۰ چشم پوشی کرده‌اند و حتی یک خبر کوتاه از آن نمی‌گویند! وی گفت: آنها فقط به یک چیز اهمیت می‌دهند، قدرت و سیاست، و برنده شدن به هر قیمتی!
 
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.