stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 20760
  • 30 آذر 1394 - 19:21
3

آیت الله هاشمی: هر دو مجلس نقش مهمی در سعادت کشور دارند

آیت الله هاشمی: هر دو مجلس نقش مهمی  در سعادت کشور دارند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:خبرگان محور و اساس و ستون خیمه انقلاب در اختیار دارد که در این دوره‌ها به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فرد بعد از حضرت امام را این خبرگان انتخابات کرد و ایشان نیز کار خود را با طراوت و شادابی انجام می‌دهد.

قلم | qalamna.ir :

۲۳

 

آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی که عصر امروز برای ثبت‌نام در انتخابات پنجم خبرگان رهبری به وزارت کشور آمده بود٬ با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزهای مهمی است که ملت برای رقم زدن سرنوشت سال‌های آینده پس از برجام آماده می‌شود.

وی افزود: آنچه در چند ماه آینده شکل می‌گیرد٬ مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی جدید است. می‌دانیم هر دو مجلس می‌توانند در سعادت کشور نقش مهمی ایفا کنند و آن بستگی به رای ملت دارد و هر چه بخواهند روی برگه می‌نویسند اما مسئولیت مهمی بر عهده کسانی می‌افتد که مردم آنها را امین خود گرفتند.

آیت‌الله هاشمی تاکید کرد: خبرگان محور و اساس و ستون خیمه انقلاب در اختیار دارد که در این دوره‌ها به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فرد بعد از حضرت امام را این خبرگان انتخابات کرد و ایشان نیز کار خود را با طراوت و شادابی انجام می‌دهد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مجلس شورای اسلامی هم روزانه در سرنوشت ما موثر است و با قانونگذاری سرنوشت ما را تعیین می‌کند و با نظارت خود شکل می‌گیرد. می‌دانید که با توجه به وضعیت منطقه و ناامنی که کشور را احاطه کرده و حوادث موجود٬ سال‌های آینده٬ سال‌های مهمی در تاریخ ما خواهد بود. ما در این شرایط امنیت داریم و خدا را شکر می‌کنیم و از ملت که میدان نمی‌دهند اشرار در کشور فتنه به پا کنند٬ سپاسگزاریم. از نیروهای دفاعی و اطلاعاتی که مواظب تحرکات افراد نا‌باب هستند صمیمانه متشکریم و معتقدیم هر کس انتخاب شد٬ می‌تواند به نیابت از مردم تصمیم بگیرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: از نیروهای امنیتی اطلاعاتی هم که مراقب تحرکات افراد ناباب هستند٬ صمیمانه باید متشکر باشیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با اتکا به رای مردم نمایندگان به نیابت از مردم تصمیم می‌گیرند و خداوند با حسن خلق انقلاب اسلامی را به دست ملت داد و به خوبی آن را حفظ کرده است؛ این درحالی است که بسیاری از انقلاب‌ها دچار مشکل شده‌اند اما انقلاب ما به خوبی راه خود را پیش می‌برد و قطعا به خوبی در آینده هم پیش خواهد برد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روزهای با سعادت امام حضرت حجت (عج) گفت: ان‌شاءالله و امیدواریم که زیر نظر ایشان راه خود و مسیر انقلاب را خوب بپیماییم و تا ایشان نظر خوب به امت خود دارند ما هیچ نگرانی نداریم.

آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی در پایان از زحمات و تلاش خبرنگاران که زحمت ثبت لحظات را برعهده دارند تشکر و قدردانی کرد واظهار امیدواری کرد که خبرنگاران همیشه در راستای حقیقت به ایفای نقش بپردازند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.