stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 209522
  • 30 آذر 1399 - 14:55
1

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت روز پرستار
هرمزگان/قلم-تشکر و قدردانی دکتر همتی از ایثار، فداکاری و تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همه پرستاران
قلم | qalamna.ir :

استاندار هرمزگان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را به این قشر پرتلاش به خصوص پرستاران سخت‌کوش استان هرمزگان تبریک گفت و از تلاش و کوشش یکایک این بزرگواران صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.
دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیه) را به تمامی عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حرکت عظیم حضرت زینب کبری (س) به عنوان بزرگ پیام آور واقعه کربلا موجب ماندگاری و تداوم حرکت نهضت عاشورایی حضرت امام حسین (علیه السلام) شد.
این بانوی بزرگوار همچنین الگوی جاودانه ای برای همه پرستاران محسوب می‌شود و سالروز ولادت ایشان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.
پرستاری همواره از مشاغل بسیار مهم و حساس برای حفظ سلامتی جامعه بوده و این قشر پرتلاش با کوشش خستگی ناپذیر خود به بیماران رسیدگی کرده‌اند.
پرستاران ایران اسلامی در دوران های مختلف از جمله در دفاع مقدس با جانفشانی، خدمات بزرگی را به ملت ایران ارائه نمودند اما در طول ۱۰ ماه گذشته و پس از شیوع ویروس مهلک و بسیار خطرناک کرونا، شاهد ایثارگری و فداکاری گسترده قشر پرستار در خط مقدم مقابله با این ویروس بودیم.
در این مدت پرستاران در کنار پزشکان و سایر اعضای کادر درمانی، با توجه تعداد بسیار زیاد بیماران مبتلا به کرونا، به طور شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت بوده‌اند و با جان و دل نشان دادند که مدافع سلامت مردم هستند.
در این راه تعداد بسیاری از پرستاران خود مبتلا به کرونا شدند و تعدادی از این بزرگواران در راه دفاع از سلامتی جامعه به شهادت رسیدند.
قطعا این ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی پرستاران، در تاریخ ماندگار خواهد بود و ملت ایران برای همیشه قدردان پرستاران این سرزمین است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را به این قشر پرتلاش به خصوص پرستاران سخت‌کوش استان هرمزگان تبریک عرض نموده و از تلاش و کوشش یکایک این بزرگواران صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم در پناه خداوند متعال همواره سلامت و موفق باشند.
فریدون همتی
استاندار هرمزگان
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.