stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 21227
  • 04 دی 1394 - 11:39
4

نخستین نگارخانه خصوصی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می‌شود

نخسین نگارخانه بخش خصوصی غرب کشور در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

سارا مهتابی مدیر  مسئول و موسس این نگارخانه اظهار کرد: نگارخانه هنری “آفرینش” نخستین نگارخانه بخش خصوصی در غرب کشور است.

وی ادامه داد: این نگارخانه ۱۴ دی ماه سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرمسئول نگارخانه هنری آفرینش با بیان اینکه پیگیری احداث این نگارخانه از مرداد سال جاری آغاز شد، افزود: اخیرا موفق شدیم مجوز این نگارخانه را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بگیریم.

مهتابی هزینه‌های انجام شده برای احداث این نگارخانه را حدود ۷۰ میلیون تومان اعلام کرد که بدون گرفتن کمک از بخش دولتی تامین شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: محل دقیق نگارخانه در میدان آیت‌الله کاشانی، ساختمان “دژفام” است.

موسس نخستین نگارخانه بخش خصوصی غرب کشور با اشاره به اینکه این نگارخانه قابلیت نمایش همه آثار هنری را دارد و فقط به عکس محدود نمی‌شود، تاکید کرد: همه افرادی که در هر حیطه هنر کار می‌کنند می‌توانند از این نگارخانه استفاده کنند.

مهتابی هدف از راه‌اندازی این نگارخانه را ایجاد فرصت نمایش و فروش آثار هنرمندان کرمانشاه و سایر استان‌های غرب کشور اعلام کرد.

وی گفت: در گذشته هنرمندان آثار خود را در نگارخانه میرزای کلهر و یا نگارخانه دانشگاه فرهنگ و هنر به نمایش می‌گذاشتند که شرایط چندان مناسبی هم نداشت.

مدیرمسئول نگارخانه هنری آفرینش با اشاره به اینکه در این نگارخانه امکان فروش دائمی آثار هنرمندان نیز وجود دارد، تصریح کرد: به زودی این قابلیت به صورت الکترونیک هم فراهم خواهد شد تا هنرمندان بتوانند در سایت نگارخانه آثار خود را برای فروش به نمایش بگذارند.

مهتابی از برپایی نمایشگاه آثار کودکان سرطانی همزمان با افتتاح این نگارخانه نیز خبر داد و اظهار کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با موسسه “مهرآیینان مهر” داشتیم مقرر شد برای افتتاح نگارخانه نمایش آثار کودکان سرطانی را داشته باشیم که عواید فروش آن نیز برای خود کودکان خواهد بود.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.