stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 213191
  • 07 دی 1399 - 11:24
0

دانش آموزان هرمزگانی ۱۹ رتبه کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراها را از آن خود کردند

دانش آموزان هرمزگانی ۱۹ رتبه کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراها را از آن خود کردند
هرمزگان/قلم-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان هرمزگان 19 رتبه اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور را بدست آوردند در جایگاه ششم کشور ایستادند.
قلم | qalamna.ir :

ایرج بیت اللهی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف تقویت وتعمیق فرهنگ مطالعه،تحقیق و پژوهش فردی و گروهی  و تقویت کار گروهی در ۹ عنوان مسابقه (نانو،مسابقات آزمایشگاهی،سلولهای بنیادی،کد نویسی،نجوم،ادبیات و علوم انسانی،گیاهان داروئی،دریا و زیست فناوری) در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد.

وی ادامه داد: در مرحله کشوری چهار رتبه اول،۱۰ رتبه دوم و پنج رتبه سوم  در هفت رشته (ادبیات و علوم انسانی،علوم دریا،گیاهان داروئی، نانو،نجوم،کد نویسی و زیست فناوری )حاصل تلاش دانش آموزان هرمزگانی در این جشنواره بود.

بیت اللهی تصریح کرد: براساس رتبه های فوق آموزش و پرورش هرمزگان در بین ده استان برتر در جایگاه ششم این جشنواره قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این موفقیت را حاصل تلاش گروهی همه  مدیران پژوهش سراها،مدیران مدارس، رابطین پژوهشی، دبیران شاغل در پژوهش سراها و بویژه حمایت والدین از این دانش آموزان عنوان کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.