stat counter
تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
  • کد خبر : 213756
  • 08 دی 1399 - 8:32
2
جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان اعلام کرد

تداوم محدودیت های تردد درون شهری درهمه شهرهای هرمزگان

تداوم محدودیت های تردد درون شهری درهمه شهرهای هرمزگان
هرمزگان/قلم-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: برگزاری هر گونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح استان ممنوع است.
قلم | qalamna.ir :

سعید ناجی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با اشاره به کاهش روند ابتلا به کووید۱۹ و فوتی ناشی از این بیماری در استان، اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در کل شهرستان های استان هرمزگان بنا به اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، زرد اعلام شده است.

وی افزود: بر همین اساس، اعمال محدودیت‌ها کاهش محسوسی خواهد داشت و فعالیت مشاغل گروه ۱، ۲ و ۳ مجاز و مشاغل گروه چهار دارای محدودیت و ممنوع است که با صدور مجوز برای مشاغل این سه گروه مجاز، بخش اعظم رده های شغلی امکان فعالیت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اعلام اینکه تردد درون استانی خودروهای شخصی مجاز است، گفت: شهروندان هرمزگانی باید قبل از سفر به سایر شهرها و استان های کشور، محدودیت های اعلامی در شهرهای مقصد را رصد کنند.

ناجی خاطرنشان کرد: به دلیل اثرگذاری مثبت اجرای طرح محدودیت درون شهری، محدودیت تردد خودروها در مناطق زرد نیز از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح اعمال خواهد شد و نیروی انتظامی موظف به اجرای این مصوبه است.

 جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به عدم دسترسی تعداد محدودی از دانش آموزان استان به اینترنت، گفت: با مصوبه ستاد استانی، برگزاری امتحان حضوری برای دانش آموزان این مناطق با تشخیص آموزش و پرورش استان و نظارت دانشگاه علوم پزشکی بلامانع است.

وی همچنین عنوان کرد: کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۲/۳ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.  

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با قدردانی از همراهی مردم در راستای بهبود نسبی وضعیت کرونا در استان و کاهش روند ابتلا و فوتی ناشی از این بیماری، گفت: برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور ممنوع است و درصورت لزوم برگزاری همایش ها و سمینارها با استفاده از امکانات الکترونیکی و ویدئوکنفرانسی این کار صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.