stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 214501
  • 09 دی 1399 - 10:56
4

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
هرمزگان/قلم-استاندار هرمزگان با صدور پیامی، یازدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
قلم | qalamna.ir :

دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ملت ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ اوج بصیرت انقلابی خود را در میثاق با ولایت به نمایش گذاشت و بار دیگر پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت نمود.

بصیرت کلیدواژه‌ای است که میثاق امت انقلابی با ولایت فقیه را همواره پایدار می‌سازد و باید بینش و بصیرت و انقلابی خود را همواره حفظ کنیم.

وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران است و کشورمان توانسته با تکیه بر این اصول بنیادین به قله های موفقیت و سربلندی برسد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در مقاطع مختلف پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را ثابت نموده و همواره با بصیرت خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

روزهای مهم و ماندگاری همچون ۲۲ بهمن، ۹ دی و روز قدس، قدرت ملت ایران را در برابر دشمنان، استحکام بخشیده و بر پایه همین حضور در صحنه، ایران اسلامی توانسته با مقاومت و ایستادگی، در جنگ اقتصادی نیز بر دشمنان غلبه کند و این تهدید را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به فرصتی برای پیشرفت بیشتر تبدیل نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یازدهمین سالگرد حماسه پرشور نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از همه هموطنان و به ویژه مردم شریف، مومن، انقلابی و ولایتمدار استان هرمزگان که با بصیرت و اطاعت از ولایت فقیه، راه امام راحل و شهدا را تداوم بخشیده و پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تشکر و قدردانی می نمایم.

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

انتهای پیام/

 

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.