stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 215467
  • 11 دی 1399 - 12:57
0
روحانیون نقش موثری در ترویج فرهنگ مقاومت دارند روحانیون نقش موثری در ترویج فرهنگ مقاومت دارند .

روحانیون نقش موثری در ترویج فرهنگ مقاومت دارند روحانیون نقش موثری در ترویج فرهنگ مقاومت دارند .

روحانیون نقش موثری در ترویج فرهنگ مقاومت دارند روحانیون نقش موثری در ترویج فرهنگ مقاومت دارند .
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: روحانیون در بصیرت افزایی، آگاهی دادن و ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه نقش موثر و به سزایی دارند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محسن رشیدی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی افزود: این جشنواره با مشارکت نیروهای مسلح در سراسر کشور از ۹ دی ماه تا یکم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

وی اظهار داشت:این جشنواره در سه محور نقش امام راحل و مقام معظم رهبری در دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع تقلید و ائمه جمعه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در انقلاب اسلامی دفاع مقدس و روحانیت برگزار می شود.

رشیدی ادامه داد: این جشنواره در پنج بخش تالیف و ترجمه کتاب، تاریخ شفاهی، شهدای روحانیت، تحقیق و پژوهش مقالات، فیلمنامه کوتاه و بلند و چند رسانه ای، فیلم و عکس برنامه ریزی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس روحانیون نیز پا به پای مردم در خط مقدم حضور داشتند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و حتی دشمن هوشمندانه روحانیونی را ترور کرد که همچنان خلا آنها احساس می شود.

وی با بیان اینکه در لرستان نیز شهدای روحانیون زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده است، اضافه کرد: در سال های گذشته نیز در زمینه بصیرت افزایی و اغتشاشات ایجاد شده روحانیون نقش مهمی در امر آگاهی دادن به مردم داشتند و اکنون نیز خود را سرباز مردم و انقلاب می دانند.

رشیدی افزود: در صورتیکه این تلاش ها و مبارزات حفظ و اطلاع رسانی نشود بنا بر سلایق دشمنان تحریف خواهند شد و به دست نسل اینده خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.