stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 217166
  • 14 دی 1399 - 1:40
0

شهید سلیمانی هیچگاه دست از راه ولایت و خداوند برنداشت

شهید سلیمانی هیچگاه دست از راه ولایت و خداوند برنداشت

قرچک- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به این دلیل عزیز شد، که هیچگاه دست از راه ولایت و خداوند برنداشت.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، سید حسین قاضی زاده هاشمی در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که روز شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قرچک برگزار شد، علت عزت حاج قاسم سلیمانی را نزدیکی به معیارهای الهی دانست و گفت: خداوند از انسان عهد گرفته تا از آنچه که به انسان داده در راه صحیح استفاده کند و حاج قاسم نمونه‌ای از وفای به عهد الهی بود.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را مدافع مظلومان توصیف کرد و گفت: سردار دل‌ها با همراه کردن مردم توانست داعش و تروریست‌ها را از سوریه و عراق خارج کند، این شهید دفاع از مظلوم را از مکتب عاشورا آموخته بود، امروز نیز جوانان باید مسیر و راه شهید سلیمانی را ادامه دهند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره و تاریخ ساز شد، افزود: حاج قاسم هیچ گاه دست از راه ولایت برنداشت و از هیچ تلاشی برای کسب رضایت خداوند فروگذار نکرد.

وی سپس به اوضاع اقتصادی کشور اشاره کرد و با تشبیه اوضاع فعلی جنگ اقتصادی کشور به دوران دفاع مقدس گفت: باید با ایثار و فداکاری همه ما پای کار باشیم و از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: اگر همه مسئولین پای کار باشیم، شاهد خواهیم بود، که مردم پیش تر از ما به میدان خواهند آمد و افتخارات جدیدی رقم خواهد خورد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.