stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 218386
  • 16 دی 1399 - 1:40
2

رهگیری ١٨ هزار و ٢١٢ مبتلا/وضعیت کرونایی بهارستان زرد است

رهگیری ١٨ هزار و ٢١٢ مبتلا/وضعیت کرونایی بهارستان زرد است

بهارستان- فرماندار بهارستان از رهگیری ١٨ هزار و ٢١٢ مورد مبتلابه ویروس کرونا توسط عوامل بهداشت و درمان خبر داد و اظهار داشت: بهارستان اکنون در حالت زرد قرار دارد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، هادی تمهیدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران که به صورت آنلاین برگزار شد، از کاهش ۹۲ درصدی میزان مرگ و میرهای کرونایی در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم شهر خبر داد و اظهار داشت: بهارستان اکنون در حالت زرد قرار دارد.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه اجرای طرح سردار سلیمانی بسیار در قطع زنجیره کرونا مؤثر بود، افزود: در بهارستان از ابتدای این طرح که از آذر ماه آغاز شد، ۳۴۴۲ تست کرونا انجام شده است که از این تعداد تست ۴۹۸ مثبت بود.

وی تاکید کرد: حفظ روند کاهشی آمار فوتی‌ها همچنان مستلزم رعایت جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از شکل گیری تجمعات و استفاده از ماسک است.

تمهیدی عنوان داشت: مردم بهارستان در کاهش فوتی‌های کرونایی نقش به سزای ایفا کردند و با رعایت پروتکل‌ها توانستند وضعیت شهرستان را به وضعیت زرد برسانند.

فرماندار بهارستان عنوان داشت: ١٨ هزار و ٢١٢ مورد رهگیری مبتلایان و اطرافیان آنها به ویروس کرونا توسط عوامل بهداشت و درمان انجام شده است و روند کار ادامه دار خواهد بود تا انشاالله به زودی بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.