stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 1 August , 2024
  • کد خبر : 219452
  • 17 دی 1399 - 16:34
1

واشنگتن‌ مملو از طرفداران دونالد ترامپ شد

قلم | qalamna.ir :
گروه بین‌الملل: در آستانه برگزاری جلسه مهم کنگره آمریکا برای تایید نهایی الکترال کالج‌ها و انتخاب رییس‌جمهور، سیل جمعیت حامیان ترامپ خیابان‌های منتهی به کنگره و دادگاه عالی را پر کرده و صدها هزار نفر در حال ورود به پایتخت ایالات متحده هستند. برخی منابع خبری، جمعیت وارد شده به این شهر تاکنون را حدود یک میلیون نفر گزارش کرده‌اند. این در حالیست که شهردار دموکرات واشنگتن دستور داده کلیه هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی پمپ‌بنزین‌ها تعطیل شوند. به همین علت بسیاری از کاروان‌ها با خود غذا و امکانات اولیه آورده‌اند. قرار است دونالد ترامپ تا ساعاتی دیگر در جمع هواداران خود سخنرانی کند.

مایک پنس، معاون رییس‌جمهور و رییس کنونی مجلس سنا، امروز ریاست کنگره را برعهده خواهد داشت

دونالد ترامپ هم در توییتی نوشت: «معاون رئیس‌جمهور این قدرت را دارد تا الکترال‌های تقلبی را رد کند.» رییس‌جمهور آمریکا در توییت دیگری نوشت: «اگر مایک پنس به نفع ما وارد عمل بشود، ما پیروز ریاست جمهوری خواهیم بود، بسیاری از ایالت‌ها می‌خواهند نتایج را دی-سرتیفای کنند و اشتباه خودشان در تأیید نتایج تقلبی که حتی بوسیله قانون‌گذاران تأیید نشده است را برگردانند، مایک می‌توانند آن‌ها را پس بفرستد.» ⁦
⁩این در حالیست که روزنامه نیویورک‌تایمز (حامی دموکرات‌ها) مدعی شد: مایک پنس، رئیس سنا که ریاست جلسه مشترک کنگره برای معرفی رییس‌جمهوری بعدی امریکا را برعهده دارد، به دونالد ترامپ گفته است که قدرت آن را ندارد که مانع پیروزی جو بایدن شود.

تصویری که شب گذشته، از هواپیما از جمعیت حاضر در مقابل کنگره گرفته شده است

نشست مشترک کنگره «ترکیب مجالس سنا و نمایندگان» ایالت متحده امریکا برای بررسی و تایید نهایی نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ و معرفی رییس‌جمهوری بعدی این کشور، ساعت یک بعدازظهر امروز چهارشنبه ششم ژانویه به وقت شرق امریکا (۲۱:۳۰ شب به وقت تهران) در ساختمان کاپیتول هیل در شهر واشنگتن دی سی شروع می‌شود و بطور زنده از شبکه‌های خبری این کشور پخش می‌شود.


قرار است دونالد ترامپ در این جایگاه برای هواداران خود سخنرانی کند
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.