stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 220395
  • 19 دی 1399 - 18:17
0
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

دانش آموزان در مقابل محدودیت های تحصیل خود مطالبه گر باشند

دانش آموزان در مقابل محدودیت های تحصیل خود مطالبه گر باشند
هرمزگان-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آیین تجلیل از دانش آموزان افتخارآفرین استان در جشنواره ها و المپیادهای کشور به ضرورت مطالبه گری در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان امروز باید روحیه مطالبه گری قوی داشته باشند و در مسیر آموزش و تحصیل خود اگر با مشکل یا کوتاهی مسئولین روبرو شدند و یا به هر دلیلی امکان و زمینه بروز استعداد و خلاقیت ها وجود نداشت، با جدیت آن را تا حصول نتیجه دنبال کنند.
قلم | qalamna.ir :

ایرج بیت اللهی افزود :هرمزگان با مشکلات، محدودیت و محرومیت های زیادی روبرو است ولی این مسائل در اراده محکم دانش آموزان خوشفکر و خلاق استان خللی ایجاد نکرده و هر ساله شاهد درخشش دانش آموزان استان در مسابقات علمی کشور و بین المللی هستیم.

وی با اشاره به وجود شرایط سخت دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با استفاده از ظرفیت های موجود استان، شرایطی را فراهم آورد تا مشکلی در مسیر تحصیل و فعالیت های علمی دانش آموزان به وجود نیاید و مسیر ارتقاء و کیفیت بخشی مسائل آموزشی و پرورشی با قوت خود ادامه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شناسائی به موقع استعدادها و پتانسیل دانش آموزان را مهم برشمرد و گفت: اگر توانائی ویژه دانش آموزان به موقع شناسائی و هدایت شود می توانیم نسل آینده کشور را نخبه، فعال و شاداب پرورش داده و بسیاری از ناهنجاریهای جامعه را کاهش دهیم

وی گفت: در هر موفقیتی عواملی به تناسب دخیل هستند که همراهی خوب خانواده و تلاش مدیران و معلمان در کنار تلاش و جدیت خود دانش آموزان نقش بسزائی در کسب این افتخارات علمی داشته است.

ایرج بیت اللهی افزود: باید تلاش کرد تا بیش از پیش زمینه بروز استعداد ها و بستر مناسب برای شناخت و پرورش خلاقیت ها و ایده های دانش آموزان، فراهم شود.

یاد آور می شود در این آئین از کیانوش مقصودی دانش آموز آموزشگاه آیت آلله خامنه ای ناحیه یک بندرعباس و دارنده مقام سوم جشنواره خوارزمی کشور با اختراع ” ویلچر هوشمند تمام اتوماتیک ارگوندمیک با قابلیت کنترل از راه دور و برنامه نویسی ”  و همچنین از فاطمه چمل نژاد دانش آموز مدرسه فرزانگان میناب و دارنده مدال نقره المپیاد تفکر و کارآفرینی کشور و مهرآنا عسکری دانش آموز مدرسه نمونه رشد ناحیه یک و دارنده مدال برنز المپیاد علوم زمین، تقدیر شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.