stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
  • کد خبر : 220647
  • 20 دی 1399 - 11:43
2
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس:

اشتغالزایی بیش از هزار نفر در بازا چه‌های شهری بندرعباس

اشتغالزایی بیش از هزار نفر در بازا چه‌های شهری بندرعباس
هرمزگان-رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از ایجاد زمینه اشتغال برای ۱۷۴۳ نفر در بازارچه‌ها، بازارها و فضاهای موقت ایجاد شده توسط شهرداری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

احمد ملایی‌نسب اظهار کرد: این میزان اشتغالزایی در اماکنی مانند بازار ماهی‌فروشان، میدان میوه و تره‌بار، بازار حسین‌آباد، بازار ۲۲ بهمن و همچنین بازارچه‌های محله‌ای و غرفه‌ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، اقشار فاقد شغل مناسب بیشتر از سایرین تحت تاثیر هستند، افزود: به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی، ایجاد بازارچه‌های محله‌ای در دستور کار قرار دارد و دو بازارچه محله‌ای در محلات آیت‌الله غفاری و فرودگاه قدیم بزودی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از پیشرفت ۸۰ درصدی بازارچه آیت‌الله غفاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت سه بازارچه محله‌ای دیگر تا پایان سال جاری نیز، جزو برنامه‌های این سازمان است که این بازارچه‌ها با همکاری ساکنین محله، قرارگاه تحول محلات و هیئت امناء مساجد احداث می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مکان‌یابی و شناسایی بهره‌برداران این بازارچه‌ها با همکاری بسیج محله، قرار گاه تحول محلات، هیات امناء مسجد و شورای اجتماعی محلات انجام می‌شود، گفت: اقلامی که در این بازارچه‌ها عرضه می‌شود، شامل صنایع‌دستی، لباس محلی، میوه و تره بار و… است.

ملایی‌نسب با اظهار اینکه علاوه بر بازارچه محله‌ای، ایجاد بازارچه صنایع دستی نیز در محله فرودگاه قدیم جزو برنامه‌های شهرداری بندرعباس است، اضافه کرد: با راه‌اندازی بخش‌های باقیمانده میدان میوه و تره‌بار و بازارچه‌های محله‌ای، اشتغالزایی اماکن تحت مدیریت این سازمان به بیش از ۲۰۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.