stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 220776
  • 20 دی 1399 - 13:40
2

استمرار دورکاری کارکنان و محدودیت ترددخودروها در استان تهران

استمرار دورکاری کارکنان و محدودیت ترددخودروها در استان تهران

تهران- استاندار تهران با اشاره به وضعیت زرد کرونایی در پایتخت از ادامه دورکاری یک سوم کارکنان و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح در استان تهران خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی صبح شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه تغییر رنگ‌های کرونایی دلیل بر کم کردن رعایت پروتکل‌ها نیست اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اعمال محدودیت‌ها و همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم و مسئولان، وضعیت کرونایی استان تهران در حال حاضر زرد رنگ شده است.

وی با بیان اینکه هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می‌کند گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده برای استمرار این روند ضروری است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که ساده انگاری مردم در رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش نظارت‌ها از سوی برخی دستگاه‌ها باعث می‌شود آمار بستری و فوتی کرونا افزایش یابد.

وی یادآور شد: بازوی اجرایی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هستند که این ارگان‌ها باید همچون گذشته تا زمان قطع کامل زنجیره کرونا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

محسنی بندپی عنوان داشت: اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ها در شهرهای زرد و پرجمعیت استان همچنان ادامه دارد، چرا که مهم‌ترین عامل افزایش شیوع کرونا، اجتماعات خانوادگی و شبانه است.

استاندار تهران با تشریح محدودیت‌های وضعیت زرد تاکید کرد: دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تهران اعمال می‌شود و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح استمرار دارد.

وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۴ در مورد وضعیت تردد بین استانی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثر درخواست‌ها مربوط به تردد به استان‌های شمالی می‌باشد که بعضاً در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند، محدودیت تردد به استان‌های شمالی ادامه دارد و تردد به سایر استان‌ها مجاز می‌باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.