stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 220857
  • 20 دی 1399 - 14:25
2
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی خبر داد،

تامین ارتباطات پایدار در سطح استان مرکزی همزمان با تشدید محدودیت های کرونایی

تامین ارتباطات پایدار در سطح استان مرکزی همزمان با تشدید محدودیت های کرونایی
مرکزی_مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: تامین ارتباطات پایدار در سطح استان مرکزی همزمان با تشدید محدودیت های کرونایی صورت گرفت.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی اداره کل فناوری اطلاعات استان مرکزی، لادن مهدوی از پایداری شبکه مخابراتی و ارتباطی اپراتورها درسطح استان همزمان با تشدید محدودیت های کرونایی خبر داد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه شورای هماهنگی ICT استان با اشاره به ضرورت حفظ کیفیت خدمات شبکه و زیرساخت‌های ارتباطی گفت: با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و همچنین تجربه افزایش مصرف پهنای باند مشترکین در ایام قرنطینه، با هماهنگی مسئولین ارتباطات زیرساخت استات و مخابرات منطقه مرکزی، اقدامات لازم برای پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترک انجام شد.

مهدوی تصریح کرد: مخابرات منطقه مرکزی همکاری لازم را با سایر شرکتهای FCP به منظور  آمد و شد در مراکز MDF  دارد و کارشناسان شرکت‌های FCP موظفند جهت حضور در مراکز مخابراتی کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
نماینده وزیر در استان ادامه داد: افزایش شیفت کاری کارشناسان فنی در مراکز مخابراتی سطح استان در دستور کار قرار دارد، تا فعالیت‌هایی همچون دورکاری کارکنان و آموزش دانش آموزان که به واسطه همه گیری بیماری کووید ۱۹ به صورت الکترونیکی و با استفاده از زیرساختهای ارتباطی  انجام می‌شود، دچار اختلال نشود.

وی افزود: گراف مصرف کاربران اینترنت نشان میدهد که پیک مصرف کاربران از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعات پایانی شب ادامه دارد و این رو افزایش ظرفیتهای ارتباطی از جمله اقداماتی است که همزمان با شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی مردم، در حوزه ارتباطی استان ایجاد شده و ادامه دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.