stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 221271
  • 21 دی 1399 - 10:25
1

انتظار، تلفیقی از عکاسی و نقاشی

انتظار، تلفیقی از عکاسی و نقاشی

هنر نیز مانند هر بستری دیگر وارد دنیای مجازی شده و هنرمندان در انتظار پایان بیماری کرونا و شروع روزهای خوب نمایشگاه مجازی برپا کردند و امید را با هنرشان به تصویر کشیدند.

قلم | qalamna.ir :

کیان دخت صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: نمایشگاه انتظار با هدف آشنایی با هنر هنرمندان و بالا بردن دانش هنری مخاطب و دیده شدن هنر این هنرمندان برپا شده است، همچنین نمایش آثار به بهتر شدن آثار هنرمندان کمک می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه انتظار تلفیقی از دو هنر عکاسی و نقاشی است تا این نمایشگاه بتواند سلایق مختلف مخاطب را در بربگیرد. با توجه به شرایط کرونا این نمایشگاه به صورت مجازی برپا شده و تکنیک آثار نقاشی آبرنگ، رنگ و روغن و سیاه قلم در سبک‌های سورئال، امپرسیونیسم و انتزاعی خلق شدند و در عکاسی طبیعت و مستند نگاری به تصویر کشیده شده است.

این گالری گردان خاطر نشان کرد: سعید حیدری، کوثر موسوی، رامتین حیدری، محسن فروغی فر، محمد عابد شرقی، سارا عابد شرقی، سحر جعفریان، فرشاد کفایی، آزاده عطایی، صدرا حکیمی نیا، مهدی کرمیار، مینا صادق زاده، مونا تلیکانی، رؤیا غفاری، زینب یوسف زاده، منظر عبدیزدان، علی انوار، سحر موسوی، شیما تاج فرد، نگین نوری، لیلا قاسم اف، شقایق افسانه، متین شکوفه، پیام شیرزادی، مجتبی ملکی زاد، سحر حسینی، مژگان یزدانی بخش، زهرا ذوقی و محسن نظری هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه انتظار به نمایش درآمده است.

، علاقمندان می‌توانند نمایشگاه مجازی نقاشی و عکس “انتظار” را تا ۲۵ دی ماه در www.borhanart.com مشاهده کنند.

IMG-20210110-WA0000.jpg

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.