stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 221433
  • 21 دی 1399 - 14:37
1

تازه‌ترین وضعیت کووید ۱۹ در استان لرستان/ میزان مبتلایان به کرونا در لرستان ۳۴ درصد کاهش یافت

تازه‌ترین وضعیت کووید ۱۹ در استان لرستان/ میزان مبتلایان به کرونا در لرستان ۳۴ درصد کاهش یافت
لرستان- با همت مردم استان لرستان روند ابتلا به ویروس کرونا در استان لرستان کاهش یافته به طوری که اکنون وضعیت ابتلا به این بیماری در تمامی شهرستان‌های استان زرد است.
قلم | qalamna.ir :

ابتلا به ویروس کرونا در استان لرستان روند کاهشی یافته به طوری که وضعیت ابتلا به این بیماری در تمامی شهرستان‌های استان زرد است.

حدود یک ماه پیش از ۱۱ شهرستان لرستان ۴ شهرستان «خرم‌آباد، پلدختر، ازنا و دلفان» وضعیت نارنجی داشتند و وضعیت مابقی شهرستان‌ها زرد بود اما اکنون پس از گذشت یک ماه وضعیت کرونایی تمام شهرستان‌ها زرد است.

۱۵ دی ماه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان لرستان ۶۱ هزار و ۳۰۲ نفر اعلام شد و جمع فوتی های ناشی از این ویروس به هزار و ۳۰۱ نفر رسید. ۱۶ دی ماه با اضافه شدن ۱۶۷ نفر به بیماران کرونایی مجموع مبتلایان به کرونا به ۶۱ هزار ۴۶۹ نفر رسید و با فوت یک نفر جمع فوتی ها نیز ۱۳۰۲شد.
دی ماه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان ۶۱ هزار ۶۵۱ نفر اعلام شد و فوتی های ناشی از این ویروس مرگبار به هزار و ۳۰۳ نفر رسید. ۱۸ دی ماه مجموع مبتلایان به ویروس کرونا به ۶۱ هزار و ۷۴۶ نفر رسید و فوتی های کرونایی هزار و ۳۰۴ نفر بودند.

محمود ثمینی نایب رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی لرستان اظهار داشت: با توجه به وضعیت زرد استان لرستان ممنوعیت در ورود به شهرها برقرار است و رعایت ممنوعیت تردد شبانه طبق مصوبات ستاد ملی کرونا از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در مرکز استان و شهرستان بروجرد اعمال می‌شود.

وی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی، در استانها و یا شهرستان‌هایی که وضعیت مرگ و میرهای ناشی از کرونا دو نفر در ۱۰۰ هزار نفر باشد و روند کاهشی ابتلا به کرونا مشهود باشد وضعیت آبی اعلام می‌شود.

ثمینی ضمن تقدیر از همکاری و مراعات مردم به مقایسه وضعیت آماری دی ماه نسبت به آبان ماه عنوان کرد: نسبت به دو ماه پیش میزان مرگ و میر ۴۵۰ درصد کاهش داشته، میزان مبتلایان ۳۴ درصد و تعداد بستری ها ۳۶۶ درصد کاهش یافته است

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.